Yoshimura til SV1000 K7
Fra : BorreBoy

Dato : 10-04-08 06:28

Hejsa,

Jeg kan ikke finde noget sted i Danmark, hvor subj. er på lager. Nogen der
kender en Tysk butik nær grænsen, hvor jeg kan på 2 sæt (altså til 2 cykler)
Yoshimura SV1000 potter?

Fra : Thomas Jensen

Dato : 10-04-08 09:55

> Jeg kan ikke finde noget sted i Danmark, hvor subj. er på lager. Nogen der
> kender en Tysk butik nær grænsen, hvor jeg kan på 2 sæt (altså til 2
> cykler) Yoshimura SV1000 potter?

er det det samme som til en 2006ér ?
For så kan jeg anbefale bikebandit fra USA. Der fik jeg min Yoshimura fra,
noget billigere end andre steder i europa. Der kommer moms og told på, men
jeg sparede stadig et par tusinde, og den kom hjem inden for 14 dage.
Det er FedEX der opkræver moms/told, men gøres med det samme når du
bestiller, så prisen du ser ved bestilling er den du kommer til at betale
totalt.

Tjeck evt her:
http://www.bikebandit.com/aftermarket-parts-list?d=1170244+1182421+2469135+2469223

Thomas Jensen