yamaha xv535
Fra : Leif og Grethe

Dato : 08-04-08 08:03

Hej - er der nogen der kan h´jælpe med et lille råd ?

Min hustru har en yamaha xv535 fra 1997 og den er netop gjort klar til
sæsonen men har nu det problem at når man gir gas så er der ligesom lidt
forsinkelse på hvornår den tar fat . Den har ca. for 1 år siden fået renset
dyser og det hjalp lidt men kan der være andet som indvirker på reaktionen
når man gir gas. Det virker lidt som om den er for langsom.

Ka' det evt. være vacumregulator eller andet som kan være skyld i
problemet.?

Mht. dyser kan man rense dem selv uden de store problemer og ka' man evt.
selv skifte membran ved regulatoren.

på forhånd tak for evt. råd

vh Leif

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-08 16:26

On Tue, 8 Apr 2008 09:03:01 +0200, Leif og Grethe wrote:

> og ka' man evt. selv skifte membran ved regulatoren.

Der er ikke nogen membran ved (tændings)regulatoren á bil. Der er en CV
membran i hver karburator, men det er næppe dem, der giver disse problemer.

Tøm svømmerhusene for indhold (vand), og hæld lidt sprit i tanken. Det ér
stadig køligt.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
25-3-08

Fra : Armand

Dato : 08-04-08 21:02

Orla Pedersen skrev:

> Tøm svømmerhusene for indhold (vand), og hæld lidt sprit i tanken. Det ér
> stadig køligt.

Amen!

--
Armand.

Fra : Stephan G

Dato : 08-04-08 09:33

gå gaskablet efter, smør gerne om muligt. WD40 ud over karburatoren.
Det ville jeg gøre...

MVH Stephan

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-08 17:23

On Tue, 8 Apr 2008 08:33:20 -0700 (PDT), Stephan G wrote:

> gå gaskablet efter, smør gerne om muligt. WD40 ud over karburatoren.
> Det ville jeg gøre...

Ja-men det kán jeg jo ikke, jeg hár ingen karburatorer :-/

Hint: citatteknik