Udstødning Streetfighter - LeoVince
Fra : p654345@hotmail.com

Dato : 06-04-08 23:04

Hej

Jeg skal have mere spændende udstødning end originalen på min GSX 600
F. Valget ser ud til at være mellem Streetfighter (set ved Louis) og
LeoVince. Jeg vil have mest mulig lyd og gerne lidt effekt ud af
skiftet.Begge lyder ok, når jeg checker på Youtube, men er der nogen
her der vil dele erfaringer med udstødningerne på lignende mc eller en
600cc 4 række motor?

vh.
Peter

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 07-04-08 05:11

On 7 Apr., 07:04, p654...@hotmail.com wrote:
> [...]
> skiftet.Begge lyder ok, når jeg checker på Youtube, men er der nogen
> her der vil dele erfaringer med udstødningerne på lignende mc eller en

Jeg har haft LeoVince på en FZR600R og var udemærket tilfreds med
lyden. Noget dybere end originalt, uden at den larmede for meget.

Angående effekt, så var det ikke noget jeg kunne mærke noget til. Jeg
kørte med Jetkit, kn filter og udstødningen og det der mest kom ud af
det var et jævnere træk.

--

// brian

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 07-04-08 17:15

skrev den 07 apr 2008 i
om:
> [...]
> men er der nogen her der vil dele erfaringer med udstødningerne på
> lignende mc eller en 600cc 4 række motor?

Fog larmende udstødninger!
Hvis altså ikke det er trolleri..... - lyder næsten som så.

Fra : Torben Scheel

Dato : 08-04-08 07:46

p654345@hotmail.com wrote:
> [...]
> LeoVince. Jeg vil have mest mulig lyd og gerne lidt effekt ud af
> skiftet.Begge lyder ok, når jeg checker på Youtube, men er der nogen

Hvis ikke du helt vil undvære potten, så kan denne hjælpe dig til det
rigtige look på den originale a'la luftkølet LMG :
http://www.lve.dk/produkter.php?s=bor&produkt=263&varegruppe=53

Lægger du den så i koldtpresset lindolie natten over, vil naboernes
begejstring ingen ende tage.

God fornøjelse med GDS projektet!

--
vh