D-vitamin
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 05-04-08 16:51

Hej

Nu er Ellen blevet 16 dage og får derfor d-vitamin-dråber. Men den
flaske vi har købt er da fuldstændig umulig at have med at gøre. Man
skal banke flasken forsigtigt i bunden og så skulle det være nemt at
dosere de fem dråber. Men enten kommer der ingenting eller så kommer
der en hulens masse. Det udligner sig sikkert over et par dage, men
der må være en bedre løsning.

Så er der nogen der kender et mærke af d-vitamin-dråber, som har en
pipette i flasken?

Mvh Trine

Fra : MetteM

Dato : 05-04-08 18:50

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> der må være en bedre løsning.
>
> Så er der nogen der kender et mærke af d-vitamin-dråber, som har en

Hej Trine.
Jeg ved de findes men erindrer ikke mærket; spørg på apoteket, de ved det
sikkert hvis de fører det mærke!

/Mette

Fra : Iben Holst

Dato : 08-04-08 08:15

> [...]
> der må være en bedre løsning.
>
> Så er der nogen der kender et mærke af d-vitamin-dråber, som har en

Multi-Tabs har en D-Vitamin dråber med pipette, som også er en udgave der
kan opbevares i stuetemperatur efter åbning. Den er jeg glad for. Pipetten
gør det rigtig nemt, og så kan den stå ved puslestedet, hvor jeg synes det
er nemmest at huske at give det.

Iben

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 09-04-08 10:54

"Iben Holst" <iben@holst.mail.dk> writes:

> [...]
> gør det rigtig nemt, og så kan den stå ved puslestedet, hvor jeg synes det

Dem kan man vist få i Matas. Så det må jeg lige få købt, når jeg
alligevel skal ud og have flere uldammeindlæg. Jeg synes mælken løber
lige igennem alt jeg tager på. Men den unge dame kan lide kosten. :)

Mvh Trine

Fra : Iben Holst

Dato : 15-04-08 07:58

> [...]
> alligevel skal ud og have flere uldammeindlæg. Jeg synes mælken løber
> lige igennem alt jeg tager på. Men den unge dame kan lide kosten. :)

Ja det formoder jeg - men jeg købte dem på apoteket

Iben

Fra : Padmé Amidala

Dato : 08-04-08 10:03

Jeg mener at Matas fører D-dråberne med pipette.

VH Padmé