K til R
Fra : Ukendt

Dato : 03-04-08 16:46

Så blev det min tur til at komme i rystepudserklubben.
Jeg har byttet min beskyttede bolig, K1100 LT '92, plus lidt penge, med en R
1100 RT fra '97, så har jeg tid til at finde ud af dens finurligheder inden
Juli, hvor jeg smutter en tur til Rumænien.
Den skal hentes hjem næste Fredag, så må det gerne være godt vejr, da jeg
bor på Stevns og cyklen står i Ølgod. En rask lille tur på ca. 500 km.
Den lille ny http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=1638
--
Venlig hilsen
Bo S.

Fra : Ralph Køster

Dato : 03-04-08 17:00

Flot cykel. Tillykke med den.

Kunne godt tænke mig at bytte min Blackbird til en K1200S.
Men det må nok lige vente lidt. Prisen er jo en anden. 269.000,- (139.000,-
i Sverige)
Det samme som jeg gav for en 10 år gammel Blackbird

Så unfair.....

Ralph.

Fra : Sune

Dato : 03-04-08 17:03

"Bo S." <hanbo(snabelA)tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den skal hentes hjem næste Fredag, så må det gerne være godt vejr, da jeg
> bor på Stevns og cyklen står i Ølgod. En rask lille tur på ca. 500 km.

Tillykke med den ny.
Skal Hanne så ikke arve den gamle ?

Vh Sune

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-08 17:13

--

> Tillykke med den ny.
> Skal Hanne så ikke arve den gamle ?
>
> Vh Sune

Hej
Tak.
Næ, Sune, hun må vente må hun, intil videre rider hun på sin fine lille
Savage, men når tiden kommer til de store cykler, så bliver Savagen sikkert
byttet til en R 1100 RT også.......
Havde det ikke været noget for dig med sådan en LT'er??

Venlig hilsen
Bo S.

Fra : Sune

Dato : 04-04-08 18:35

> [...]
> sikkert byttet til en R 1100 RT også.......
> Havde det ikke været noget for dig med sådan en LT'er??

Jo, det er faktisk en af mine favoritcykler, men allerhelst en Goldwing.
Nå skidt jeg har ikke råd alligevel, og med 5 cykler i indkørslen må jeg
vist også være dækket ind

vh Sune
PS : hils

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-08 20:10

> Jo, det er faktisk en af mine favoritcykler, men allerhelst en Goldwing.
> Nå skidt jeg har ikke råd alligevel, og med 5 cykler i indkørslen må jeg
> vist også være dækket ind

Det ville da være en fed skolecykel

/Bo

Ps.
Jeg skal hilse fra en "gammel" elev

Fra : Ole

Dato : 03-04-08 18:41

Bo S. wrote:
> [...]
> Den skal hentes hjem næste Fredag, så må det gerne være godt vejr, da jeg
> bor på Stevns og cyklen står i Ølgod. En rask lille tur på ca. 500 km.

DET er sgu' en dejlig knallert

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-08 19:15

> DET er sgu' en dejlig knallert
>
> Ole Mogensen

Jeee, den er ik' så ring' endda c";)

/Bo

Fra : aa

Dato : 03-04-08 21:19

On 2008-04-03 17:46:21 +0200, "Bo S." <hanbo(snabelA)tdcadsl.dk> said:

> [...]
> Den skal hentes hjem næste Fredag, så må det gerne være godt vejr, da
> jeg bor på Stevns og cyklen står i Ølgod. En rask lille tur på ca. 500

har kørt k-modeller i 10 år - overbevist om jeg aldrig fandt noget
nemmere, billigere og mere anvendeligt (ok, måske en gammelmandscykel,
men alligevel...)

så skiftede jeg til r1150 gs - den er ensbetydende med et helt nyt mc-liv...

måtte den vare min tid ud

johs

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-08 17:02

> har kørt k-modeller i 10 år - overbevist om jeg aldrig fandt noget
> nemmere, billigere og mere anvendeligt (ok, måske en gammelmandscykel, men
> alligevel...)

Det er vel derfor den bliver kaldt " en beskyttet bolig" Jeg har været
meget glad for min K 1100

> så skiftede jeg til r1150 gs - den er ensbetydende med et helt nyt
> mc-liv...

GS'eren basser ikke lige til mit tandkød c";)

> måtte den vare min tid ud

Jeg håber også at jeg kan blive gammel sammen med RT'eren

/Bo

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 04-04-08 01:23

Bo S. skrev:
> [...]
> Den skal hentes hjem næste Fredag, så må det gerne være godt vejr, da jeg
> bor på Stevns og cyklen står i Ølgod. En rask lille tur på ca. 500 km.

Jamen hjerteligt tillykke med den lille ny.
Og så håber jeg at du får godt vejr til svipturen.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk