Hein-Gericke online shop..?!?
Fra : FooBar

Dato : 03-04-08 11:39

Er det lykkedes nogen at bestille noget fra Hein-Gericke's tyske online
shop for nylig - og hvis "ja", så gerne tilføjet et lille vink om, hvordan
det foregår, når man nu ikke har et tysk postnummer (PLZ)!

Så vidt jeg kan se, står der ikke noget om at de ikke sender til udlandet
(de skriver oven i købet nogle steder om "innerhalbs Deutschlands", hvilket
jo kunne antyde at de også sælger til os 'udenfor'?!) og deres kundeservice
har ikke svaret på spørgsmålet...

--
/claus

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 03-04-08 15:17

"FooBar" <noone@nowhere.undeliverable> skrev i meddelelsen
> [...]
> hvilket
> jo kunne antyde at de også sælger til os 'udenfor'?!) og deres

Jeg har ikke handlet på deres internetshop, så den kender jeg ikke.
Men du kan jo også istedet ringe til Karla i Flensborg-afdelingen. ( hun
snakker dansk )
Jeg er helt sikker på hun kan hjælpe dig både med rådgivning og fremskafning
af det du gerne vil have.
Hilsen Matthias

Fra : Søren Høyer Hansen

Dato : 03-04-08 22:50

" Matthias H Matthiessen" <matthiessen@dioder.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> snakker dansk )
> Jeg er helt sikker på hun kan hjælpe dig både med rådgivning og

Karla er meget sød og behjælpelig. Og så sender hun GRATIS til Danmark. (Tag
den, elendige danske forhandlere - Undskyld det sure opstød, men ind i
mellem, bliver man sgu lidt træt af deres service - eller mangel på samme!)
Vh
Søren

Fra : henrik.winnie@os.dk

Dato : 03-04-08 11:40

On 3 Apr., 12:38, FooBar <no...@nowhere.undeliverable> wrote:
> [...]
> jo kunne antyde at de også sælger til os 'udenfor'?!) og deres kundeservice

Hej Claus,

Jeg har lige bestilt et katalog derfra! Prøv at sætte et 0 foran dit
eget postnr., det virkede for mig.

Fra : FooBar

Dato : 09-04-08 10:30

FooBar <noone@nowhere.undeliverable> wrote in

Skulle nogen have lyst til at bestille efter Hein-Gericke's "officielle"
metode (der altså ikke er helt så web-baseret som man måske kunne
forestille sig!?, har jeg modtaget flg. fra deres kundeservice:

--
/Claus