dæktryksmåler
Fra : KWR

Dato : 02-04-08 11:56

Er der nogen, der har et godt bud på en dæktryksmåler? Jeg har en lille sag
med digitaldisplay fra thansen. Den giver for forskellige målinger, og jeg
kan ikke bruge tankstationernes. Der er ikke plads ved baghjulet på min
gamle Z650.
venlig hilsen KWR

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 02-04-08 12:49

"KWR" <kwedel@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lille sag med digitaldisplay fra thansen. Den giver for forskellige
> målinger, og jeg kan ikke bruge tankstationernes. Der er ikke plads

Er det denne her?
http://www.thansen.dk/product.asp?c=1726983871&n=1409551947&pn=1226674553
Hvad kalder du for forskellige aflæsninger?
Jeg spørger fordi jeg har en THansen digital-dæktryksmåler, og den har
jeg kontrolleret mod 2 dækmontørers prof. målere.
Min viste højst +0.05 -0.1 Bar forkert, og det synes jeg er vældig pænt.

Michael D

Fra : KWR

Dato : 03-04-08 07:27

"Michael Dahlberg" <m.dahlberg@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kontrolleret mod 2 dækmontørers prof. målere.
> Min viste højst +0.05 -0.1 Bar forkert, og det synes jeg er vældig pænt.

Ja, det ligner den. Jeg skal have 32 på forhjulet, måleren viser mellem
30,5 og 32,5, men det kan selvfølgelig være batteriet, der skal skiftes.
vh KWR

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-08 20:35

> [...]
> jeg kan ikke bruge tankstationernes. Der er ikke plads ved baghjulet på

MotoPro har en som jeg selv bruger og som jeg syntes virker godt, den koster
så 169 kr.
Kan ses i deres katalog på side 38.
http://www.motopro.dk/data/images/kataloger/katalog_72dpi.pdf

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Armand

Dato : 02-04-08 21:59

KWR skrev:

> .....og jeg kan ikke bruge tankstationernes. Der er ikke plads ved baghjulet
> på min gamle Z650.

Hvordan får du så luft på?

--
Armand.

Fra : KWR

Dato : 03-04-08 07:24

> Hvordan får du så luft på?
>
> --
> Armand.

Fodpumpe fra thansen 39 kr.
vh KWR

Fra : Armand

Dato : 04-04-08 00:18

KWR skrev:

> Fodpumpe fra thansen 39 kr.
> vh KWR
> Prøv at tage på turne rundt på byens tankstationer og se om der ikke
skulle være én med et tryk-apparat hvorpå der er en gummislange i enden.
Jeg synes at man efterhånden ser automatiserede pumper, á typen hvor man
indstiler trykket på standeren og efterfølgende monterer slangen, mange
steder - Og dé har som regel netop et stykke slange med anlåsende nippel
til dækkets ventil, som yderste punkt!

--
Armand.

Fra : Torben Scheel

Dato : 03-04-08 08:02

KWR wrote:
> [...]
> kan ikke bruge tankstationernes. Der er ikke plads ved baghjulet på min

Hvorfor ikke bare montere sådan en :
http://www.louis.de?topic=artnr_gr&artnr_gr=10002925 ?

--
vh