Billig Maler... på sjælland eller meget m~
Fra : Søren Kelly

Dato : 31-03-08 11:28

som ovf

nogen bud...
det drejer sig om en VFR 750

Mvh Søren Kelly

Fra : Torben Scheel

Dato : 31-03-08 12:34

Søren Kelly wrote:
> som ovf

Den billigste maler er dig selv. En dunk af denneher
http://www.propainting.dk/default.asp?Action=Details&Item=303 og en
pensel så er du hurtigt omkring det

> nogen bud...
> det drejer sig om en VFR 750

Hmm - ellers en fin cykel - hvorfor lede efter det billigste til sådan
en fin sag? Agusta Claus plejer at anbefale en maler på eller ved Gl.
Køge Landevej SVJH - navnet kan jeg ikke lige komme på. Men decideret
billigt? Nej, næppe.

--
vh
Torben

Fra : Martin Z

Dato : 31-03-08 17:15

> [...]
> fin sag? Agusta Claus plejer at anbefale en maler på eller ved Gl. Køge
> Landevej SVJH - navnet kan jeg ikke lige komme på. Men decideret billigt?

Mener det er ham her Claus plejer at anbefale:

Winstons Autoopretning
Følager 5
2500 Valby

tlf.: 36 46 21 66

/Martin Z

Fra : Torben Scheel

Dato : 01-04-08 07:32

Martin Z wrote:

> Mener det er ham her Claus plejer at anbefale:
>
> Winstons Autoopretning

Jeps! Right on target.

--
vh
Torben

Fra : Søren Kelly

Dato : 31-03-08 21:02

> [...]
> fin sag? Agusta Claus plejer at anbefale en maler på eller ved Gl. Køge
> Landevej SVJH - navnet kan jeg ikke lige komme på. Men decideret billigt?

Hehe det er en fin fin cykel bare ikke til mig... jeg syntes den er lidt
puchmaxi agtigt
og vil derfor fixe den lidt op før salg...

Mvh Søren med VFR til salg

Fra : Per V. Misser

Dato : 31-03-08 23:18

> Hehe det er en fin fin cykel bare ikke til mig... jeg syntes den er lidt
> puchmaxi agtigt
> og vil derfor fixe den lidt op før salg...
>
> Mvh Søren med VFR til salg

Hvis du har en Puch Maxi holdning til en VFR, tror jeg ikke at det betaler
sig at "hattelakke" den eller fixe andet op.
Liebhavere til en brugt VFR vil sikkert gerne gøre det selv, så du får ikke
honoreret din ulejlighed, snarere tvært imod.
--
Perminator

Fra : Brian Sørup

Dato : 31-03-08 23:32

"Søren Kelly" <fsgbooking@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hehe det er en fin fin cykel bare ikke til mig... jeg syntes den er
> lidt puchmaxi agtigt
> og vil derfor fixe den lidt op før salg...

Hvis en cykel på omkring 220Kg tør vægt er en Puch Maxi hvad kører du så
selv på ?
Kawasaki Z1300 ?

--
Brian Sørup
VFR 750 F RC36

Fra : Søren Kelly

Dato : 01-04-08 19:55

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Søren Kelly" <fsgbooking@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis en cykel på omkring 220Kg tør vægt er en Puch Maxi hvad kører du så
> [...]
Hej Brian
Hvis du nogen sinde har skiftet en CBR1000F ud med en VFR ville du vide hvad
jeg snakker om uhhhh ikke rart
og vi snakker ikke nødvendigvis hastighed og nul til 100 race...
Søren Kelly VFR

Fra : Brian Sørup

Dato : 01-04-08 22:12

> [...]
> vide hvad jeg snakker om uhhhh ikke rart
> og vi snakker ikke nødvendigvis hastighed og nul til 100 race...

Jeg har prøvet at hoppe fra en CBR1K SC21 og over på min VFR, og der er
jeg ikke i tvivl om hvad jeg helst vil sidde på...
--
Brian Sørup
VFR 750 F RC36

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-08 21:06

Brian Sørup wrote:
> "Søren Kelly" <fsgbooking@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har prøvet at hoppe fra en CBR1K SC21 og over på min VFR, og der er
> jeg ikke i tvivl om hvad jeg helst vil sidde på...

Nu er du jo heller ikke en af dem der ville have været på 1. Vagthold i
Livgarden, Brian..

--
Squish
VFR750F

Fra : Brian Sørup

Dato : 03-04-08 17:51

"Squish" <.invalid> skrev i en meddelelse

> Nu er du jo heller ikke en af dem der ville have været på 1. Vagthold
> i Livgarden, Brian..

HOV-HOV, ikke blive personlig.....

CBR'en er faktisk lavere end Vifferen....
--
Brian Sørup
VFR 750 F RC36

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-08 19:30

Brian Sørup wrote:
> "Squish" <.invalid> skrev i en meddelelse

> HOV-HOV, ikke blive personlig.....
>

> CBR'en er faktisk lavere end Vifferen....

Det' gas!

Ses vi til Instruktørmødet i morgen?

--
Squish
VFR750F

Fra : Brian Sørup

Dato : 03-04-08 21:45

> Det' gas!
>
> Ses vi til Instruktørmødet i morgen?

Nej, jeg har en fødselsdagsfest på kalenderen Lørdag.
Hils de andre dernede....
--
Brian Sørup
VFR 750 F RC36

Fra : Torben Scheel

Dato : 01-04-08 07:34

Søren Kelly wrote:

> Hehe det er en fin fin cykel bare ikke til mig... jeg syntes den er lidt
> puchmaxi agtigt
> og vil derfor fixe den lidt op før salg...

Jeg er desværre også belemret med en genmasse der gør at VFR'en passer
bedre til min datter på 11 end mig.

Men som andre skriver : salgslak - glem det. Grundig rengøring og ærlig
beskrivelse (og pris) får den solgt inden vi skriver maj.

--
vh
Torben

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 31-03-08 15:02

nogen bud...
> det drejer sig om en VFR 750
>
> Mvh Søren Kelly

Jeg kan, ud fra det arbejde jeg har fået udført på min egen Suzuki Katana
( i VW's standard 'Flashrot' lakering), godt anbefale MR Autocenter i Virum
tæt på Kongevejen.

Man kan godt tale sig til rette med Michael Reece om en god pris, når han
kan få lov at putte småopgaverne ind mellem store biler og industrilakering.

Autolakereren har det det med at ville have een selv eller en skiltemaler
til at sætte dem på inden den afsluttende klarlak.

Mere om MR Autocenter her: mailto:BOE1LLE@YAHOO.DK

John de Summer-Brason
http://www.brason.dk/toppage1.htm

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 31-03-08 15:05

> [...]
>
> Autolakereren har det det med at ville have een selv eller en skiltemaler
> til at sætte dem på inden den afsluttende klarlak.

Autolakereren har en hjemmeside=
http://www.mr-autocenter.dk/default.asp?ID=147

Fra : Theis

Dato : 31-03-08 20:04

http://www.customcolors.dk/malings%20liste.htm

Lidt forskelligt lir, går også med maler tanker.. Har dog en ven der vil,
hvis bare jeg betaler malingen..

Fra : Søren Kelly

Dato : 01-04-08 19:58

Snip

Tak til alle for deres gode råd....
har nu fundet en der kan gøre det i den flotte farve "ORANGE" ca 3500kr incl
alt jeg skal bare selv montere klistermærker så lakerer han bagefter......

Søren Kelly VFR

Ps. hvad farve syntes i ?

Fra : Anders Majland

Dato : 02-04-08 18:27

> [...]
> har nu fundet en der kan gøre det i den flotte farve "ORANGE" ca 3500kr
> incl alt jeg skal bare selv montere klistermærker så lakerer han

Lad være - eller tilbyd evt en køber at få den nymalet i farve efter eget
valg for en passende merpris ...

Stod jeg og skulle købe ville jeg helt klart helst se den inden den fik
"salgslak" ...