Følgerne ved køb af ny model
Fra : Armand

Dato : 29-03-08 13:39

"Så lille mokkebik, bliv nu hjemme uden at ødelægge noget mens far kører
sig en tur på CBR600RR"

http://www.jackthepelicanpresents.com/doblerpr.html

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 30-03-08 21:41

Armand skrev:
> "Så lille mokkebik, bliv nu hjemme uden at ødelægge noget mens far kører
> sig en tur på CBR600RR"
>
> http://www.jackthepelicanpresents.com/doblerpr.html

- - - - Halvvejs nede på siden, skal lige indskydes!

--
Armand.

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 31-03-08 08:19

On Sun, 30 Mar 2008 22:40:40 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

>- - - - Halvvejs nede på siden, skal lige indskydes!

Den er sur! Jeg tror ikke den kan lide at være bundet ...

--
Per K. Nielsen

Ubrugt Haynes for Suzuki Bandit '95-'06 kan afhentes
i København imod et par øl eller fem.

Fra : HC

Dato : 31-03-08 08:25

Armand wrote:

> [...]

... det var da en lidt.. uhmn.. "speciel" måde at anvende sin mc på.

--
Keep the rubber side down and the shiny side up!
Honda CB1300 ABS 2005

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 31-03-08 09:06

> - - - - Halvvejs nede på siden, skal lige indskydes!
>
> --
Hvis jeg skulle lege med kæder, og en model fra midt i 70'erne, så
skulle de da ikke være en motorcykel

Michael D