børn skal passes i hjemmet -derved sparer ~
Fra : Wilstrup

Dato : 01-04-08 11:12

DFs Pia Kjærsgaard er i dag ude i pressen med et
kontroversielt forslag om at man lukker børneinstitutionerne
og kommanderer kvinderne hjem til kødgryderne.
"I gamle dage var folk mere lykkelige når de kendte deres
plads i samfundet", siger hun til Jyske Vestkysten."Hvis vi
sender kvinderne tilbage til de kerneopgaver de nu en gang er
bedst til, nemlig at passe børnene, for det er jo trods alt
dem der har født dem og derfor ved de bedst børnenes behov, så
vil vi kunne spare millioner på institutionspladser og undgå
en masse af de pædofili-sager vi har været vidner til gennem
de sidste mange år. Samtidig vil kommunnerne kunne løse langt
flere opgaver for de syge og de gamle end nu hvor næsten alle
pengene går til institutionerne", siger den landskendte
partiformand. "Det vil på sigt også betyde at de utilpassede
unge vil kunne reduceres i antal, antallet af forbrydelser vil
gå ned -og muslimerne vil så være de eneste tilbage der dræner
kasserne. Dem kan vi så sende tilbage hvor de kommer fra.
Danmark skal ikke være verdens muslimers spisekammer" slutter
hun.

www.jv.dk

Fra : Per Vadmand

Dato : 01-04-08 11:33

Wilstrup wrote:
> [...]
> kasserne. Dem kan vi så sende tilbage hvor de kommer fra.
> Danmark skal ikke være verdens muslimers spisekammer" slutter

Tjek lige datoen, Arne.

Per V

--
"Jesper er større end vores æbletræ, men alle er større end en
tallerken." Bastian, 5½ år

Fra : Holst

Dato : 01-04-08 12:26

Per Vadmand wrote:

> Tjek lige datoen, Arne.

Arne har postet disse aprilsnare i flere grupper, så han ved det godt.

Fra : Wilstrup

Dato : 01-04-08 17:32

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Tjek lige datoen, Arne.

Det behøver jeg skam ikke, Per - jeg fabrikerede selv
indlægget.

Fra : Per Vadmand

Dato : 01-04-08 17:41

Wilstrup wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Det behøver jeg skam ikke, Per - jeg fabrikerede selv
> indlægget.

Ja, det gættede jeg, da jeg ikke kunne finde det på linket. Jeg troede
først, det var Jyllandspostens aprilsnar, men jeg kan godt se, det nok var
for tæt på til at være deres stil.

Per V

Fra : Bæ9

Dato : 01-04-08 15:19

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> eneste tilbage der dræner kasserne. Dem kan vi så sende tilbage hvor de
> kommer fra. Danmark skal ikke være verdens muslimers spisekammer" slutter

go ide - hvad med at starte med at sende pia hjem