On Thu, 27 Mar 2008 20:48:14 +0100, "Michael Dahlberg"
<m.dahlberg@mail.tdcadsl.dk> wrote:
>
>Pas på!
>Rigtigt mange Motorer er leveret i stærkt ændret version fra fabrikken
>til det tyske marked. Bl. a. visse Honda, MotoGuzzi m.fl. hvor der er
>tale om mindre ventiler og / eller anden knastaksel, andre dyser i
>karburator, eller endda (MG V35) helt andre karburatorer.
>Jeg ved ikke hvordan det er med Aprillaen, men det kan andre sikkert
>svare mere nøjagtigt på!
>Men det kan være både dyrt og møg-besværligt.
Ganske rigtigt helt generelt, men jeg glemte måske at skrive (men det
ved Poul godt) at jeg selv har haft en RS250'er racebike og i den
forbindelse blev det jævnligt diskuteret hvordan og hvorledes det var
med de tyske, så det er relativt RS250-specifikt og ikke generelt. Nu
er det efterhånden noget tid siden, men frit efter hukommelsen var den
største (primære) hurdle på de tyske "fuldeffekt" (= ca. 50 på hjulet)
i forhold til de danske kat'en, med ca. 6 i tab og de tyske kunne så
yderligere være droslet som beskrevet til 34 (om der også var andre
vil jeg dog ikke udelukke, men så kan man jo bare spørge på/i et tysk
forum
).
--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
http://cbr600.dyndns.dk/