Mohamed heart of love
Fra : ebda3saudi@gmail.com

Dato : 27-03-08 07:08

Prophet Muhammed The Prophet of Islam

Fra : brian@groth-knudsen.~

Dato : 27-03-08 07:56

On 27 Mar., 14:07, ebda3sa...@gmail.com wrote:
> Prophet Muhammed The Prophet of Islam

Joh, det er jo lige netop det fine ved vores samfund: at envher kan
tro på hvad han vil - have lige præcis sine egne religiøse
præferencer.
Men hvad det gavner at lufte dem på et mc-forum, DET overgår dog min
forstand.

Lad nu ikke "provokationen" virke efter hensigten.

Fra : René

Dato : 27-03-08 15:18

<brian@groth-knudsen.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

forstand.

Lad nu ikke "provokationen" virke efter hensigten.

han/de kan få stukket et amerikansk scout missil op i røven
hvor der står : FUCK MUHAMMED på.

Biker hilsen, René Rasmussen

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 27-03-08 15:31

René skrev den 27 mar 2008 i

> Biker hilsen, René Rasmussen

Dette er lyden af en biker der ryger i mit killfilter:

*PLONK*!

Fra : René

Dato : 27-03-08 15:37

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i meddelelsen
> René skrev den 27 mar 2008 i

> Dette er lyden af en biker der ryger i mit killfilter:
>
> *PLONK*!
>
> --
> Mvdlh - Arne Lorenzen / http://dfmc.dk/?id=183

jeg kan så kun sige : du ved åbenbart ikke hvad der foregår omkring dig og
støtter altså disse terorister.

Biker Hilsen René Rasmussen

Fra : Dr. Enduro

Dato : 29-03-08 11:21

René skrev:

> jeg kan så kun sige : du ved åbenbart ikke hvad der foregår omkring dig og
> støtter altså disse terorister.
>
> Biker Hilsen René Rasmussen

Jamen, så siger jeg da så hjertelig tak for oplysningen. Det er
imponerende, hvordan du med din skarpe pen formår at karakterisere 1
milliard mennesker på en gang.

--

Hilsen Jan (der for øvrigt heller ikke bryder sig om spam her i gruppen)

GSX 750 AE

Fra : HC

Dato : 27-03-08 16:15

Arne Lorenzen wrote:

> Dette er lyden af en biker der ryger i mit killfilter:
> *PLONK*!

Hørt. Bare fordi der ligger lokkemad behøver man jo ikke æde det.

--
Keep the rubber side down and the shiny side up!
Honda CB1300 ABS 2005

Fra : Ole

Dato : 30-03-08 20:01

Arne Lorenzen wrote:
> René skrev den 27 mar 2008 i

> Dette er lyden af en biker der ryger i mit killfilter:
>
> *PLONK*!

Og du mener at du er en større "mand" når du
gøre opmærksom på at du bruger dit killfilter ?

Ha..

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Armand

Dato : 28-03-08 04:16

René skrev:

> [...]
>
> Lad nu ikke "provokationen" virke efter hensigten.
>
> han/de kan få stukket et amerikansk scout missil op i røven

Tjah :-/
Bortset fra at SCUD(!) -missilet er en russerting

--
Armand.

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 28-03-08 08:46

> Tjah :-/
> Bortset fra at SCUD(!) -missilet er en russerting
>
> --
> Armand.

Du tager fejl ;-(

http://www.astronomers.net/space_rockets/scout_rocket.htm

http://www.fas.org/spp/military/program/launch/scout.htm

Eller rettere du sammenblander forskellige missiler, for naturligvis er
SCUD en tidligere WAPA-tingest!

Michael D

Fra : Armand

Dato : 28-03-08 13:12

Michael Dahlberg skrev:

> [...]
> http://www.fas.org/spp/military/program/launch/scout.htm
>
> Eller rettere du sammenblander forskellige missiler, for naturligvis er

Mnjaeh :-/

Du har ret i at Scout ikke er SCUD og at jég ikke genkendte den faktiske
Scout-raket
Som brugt af René, synes jeg nu alligevel t det lyder som at hán står
for forvelslingen: Hvad i alverden bringer en sattelitbærende "rumraket"
in i billedet frem for det fra mellemøst-krigene kendte SCUD
angrebs-misil :-/

--
Armand.

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 28-03-08 13:41

> [...]
> for forvelslingen: Hvad i alverden bringer en sattelitbærende
> "rumraket" in i billedet frem for det fra mellemøst-krigene kendte

Jeg tvivler ikke på at du har ret.
Omvendt, henset til størrelsen, så ved jeg godt, hvad der vil gøre mest
ondt i måsen!
.

Michael D

Fra : Armand

Dato : 28-03-08 13:46

Michael Dahlberg skrev:

> Jeg tvivler ikke på at du har ret.
> Omvendt, henset til størrelsen, så ved jeg godt, hvad der vil gøre mest
> ondt i måsen!
> .

Hæ!
Og brugt som foreslået er der vel også et mål i at bringe vedkommende ud
i kredsløb

--
Armand.

Fra : Ole

Dato : 30-03-08 20:06

Michael Dahlberg wrote:

> Jeg tvivler ikke på at du har ret.
> Omvendt, henset til størrelsen, så ved jeg godt, hvad der vil gøre mest
> ondt i måsen!
> .
>
> Michael D

WD40 bliver jo brugt til så meget andet, såååå deee

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Ole

Dato : 30-03-08 20:05

René wrote:

> [...]
>
> Lad nu ikke "provokationen" virke efter hensigten.
>
> han/de kan få stukket et amerikansk scout missil op i røven

Og hvordan mener du selv det går for dig ?

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/