Hvordan erdet nu det er med....
Fra : Brian Sørup

Dato : 24-03-08 15:16

....Louis Funcard punkte ?

Hvordan bruger jeg de point der er opsparet, mit tyske er ikke godt nok
til jeg kan få noget ud af hjemmesiden.....
--
Brian Sørup
VFR 750 F RC36

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 24-03-08 17:21

Brian Sørup skrev:
> ....Louis Funcard punkte ?
>
> Hvordan bruger jeg de point der er opsparet, mit tyske er ikke godt nok
> til jeg kan få noget ud af hjemmesiden.....
Du får en opgørelse en gang om året (svjh) og så har du 6 mdr. til at
fyre dem af.

--
Dun@nt
Kilo SFau s "Hvidguld"

Fra : Erling Christensen

Dato : 25-03-08 04:39

On Mon, 24 Mar 2008 17:20:48 +0100, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:

>Du får en opgørelse en gang om året (svjh) og så har du 6 mdr. til at
>fyre dem af.

og de bliver trukket fra automatisk næste gang du handler, bare du gør
det inden for 6 måneder....

Mvh

Erling Christensen
Honda CBR600 F2 '93