1500 til træf med motorcykler
Fra : MKS - 74

Dato : 21-03-08 11:09

-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:
http://cbr600.dyndns.dk/

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 21-03-08 19:16

MKS - 74 skrev:
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2008/03/21/082504.htm

Ham tossen på den blå Blackbird leverer lidt god reklame for
motorcykelismen.. Tåbe

Thore

Fra : MKS - 74

Dato : 21-03-08 19:22

On Fri, 21 Mar 2008 19:15:47 +0100, SmaRTrxxv <thore@snaps.dk> wrote:

>Ham tossen på den blå Blackbird leverer lidt god reklame for
>motorcykelismen.. Tåbe

Men der var andre der var gode forbilleder (idet mindste idag) -

http://www.dr.dk/Regioner/Esbjerg/Nyheder/Esbjerg/2008/03/21/120015.htm

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-08 11:14

> Ham tossen på den blå Blackbird leverer lidt god reklame for
> motorcykelismen.. Tåbe
>
> Thor

Måske du trænger til at se et par ekstra Carlsberg reklamer???
Er det helt forbudt at have lidt kontakt, til sin indre drengerøv

Personligt mener jeg ikke at lidt lir, gassen op og en lille brænder er så
forbudt.
Det er vel et eller andet sted fuldstændigt forrykt at købe mc med +50 hk
til almindelig lovlig kørsel!

Mvh Ove som godt kan blive lidt drengerøv, når han færdes i flok dette
indebære dog ikke baghjuls kørsel i store menneskemængder, og voldsom fart i
byerne.

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 23-03-08 12:47

Ove skrev:

> [...]
> Er det helt forbudt at have lidt kontakt, til sin indre drengerøv
>
> Personligt mener jeg ikke at lidt lir, gassen op og en lille brænder er så
Nej, jeg synes også en brænder er skideskæg og jeg smider også gerne et
bagdæk efter den slags spas i ny og næ, jeg kører da også på baghjul og
andre tåbeligheder, men..

Man må lige se lidt på sammenhængen. Når man gøre det til en begivenhed
som denne, så er det helt sikkert ikke med til at trække den offentlige
mening over på vores side. Især ikke når man husker at der i midten af
halvfemserne blev dræbt en tilskuer til netop skærtorsdagstræf fordi
der var en som lavede hjulspin og mistede kontrollen over MC'en..

Og netop disse træf er (kan) være med til at gøre positivt opmærksom på
det at køre MC, som jeg skrev "gøre reklame.."

> Det er vel et eller andet sted fuldstændigt forrykt at købe mc med +50 hk
> til almindelig lovlig kørsel!

Sidst jeg havde en MC med under 50 HK, var inden jeg fik MC-kort..

Thore

Fra : Armand

Dato : 25-03-08 19:21

Ove skrev:

> [...]
> indebære dog ikke baghjuls kørsel i store menneskemængder, og voldsom fart i

Måske nok, men:
Hvis de erfarne kan lade sig styre af stemningen og blive hidset op til
alskens show-off, hvordan har alle flokkens newbee'er det så?
Det er den slags (delvist?) kontrolleret show-off der sætter alle
wannabe'erne igang, og lige netop Esbjerg har leveret beviset for at det
så langtfra er en god ide at sætte amatørerne igang med stunts, derved
at et fjols, for år tilbage, wheelie'ede direkte ud i folkemængden og
brækkede benet på en tilfældig tilskuer (der ligesåvel kunne have været
et barn som brækkede nakken) :-|

--
Armand.