Har I været i denne butik ?
Fra : sandager91@gmail.com

Dato : 14-03-08 14:33

Har I set denne butik : http://gladeunger.dk/butik/catalog/index.php

Jeg synes bare de har en helt masse fedt legetøj.

Jeg kan se, at de bl.a. har det helt store udvalg i HABA produkter:

http://gladeunger.dk/butik/catalog/index.php/manufacturers_id/12

Fra : Ditte

Dato : 14-03-08 21:39

sandager91@gmail.com formulerede spørgsmålet:
> [...]
>
> Jeg synes bare de har en helt masse fedt legetøj.
>
> Jeg kan se, at de bl.a. har det helt store udvalg i HABA produkter:

Og jeg kan se, at du reklamerer for din egen hjemmeside!

Spam!

Hilsen Ditte

Fra : vvv

Dato : 14-03-08 21:50

<sandager91@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hvor er det dog ynkeligt når man reklamerer for sig selv ved at spille
forbruger. Og meget gennemskuligt

vv

Fra : me and me

Dato : 15-03-08 07:59

"vvv" <?@?> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> http://gladeunger.dk/butik/catalog/index.php/manufacturers_id/12
>
> Hvor er det dog ynkeligt når man reklamerer for sig selv ved at spille

Det går jo åbenbart ned af bakke for ejeren siden h*n kan få sig selv til at
reklamere på den måde *g*