Registreringsattesten...
Fra : Dak

Dato : 15-03-08 14:27

Hvornår har de fået lavet en ny version? :-/ Istedet for den grønne har jeg
fået tilsendt en mere EU venlig version. Og en mere uoverskuelig en af
slagsen.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Veset

Dato : 15-03-08 16:46

http://www.politi.dk/da/aktuelt/nyheder/2005/registreringsattest_211105.htm

--
Veset
Honda XRV 750 AT

Fra : Dak

Dato : 15-03-08 18:33

Veset wrote:

> http://www.politi.dk/da/aktuelt/nyheder/2005/registreringsattest_211105.htm

ja det er så et stykke tid siden.

Men er det kun mig som overvejer at tage attesten med når jeg kører til
bornholm? :-/

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Grunnet

Dato : 15-03-08 19:46

"Dak" <dak_n@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> ja det er så et stykke tid siden.
>
> Men er det kun mig som overvejer at tage attesten med når jeg kører til
> bornholm? :-/
>

> ---

Det afhænger vel af om du sejler fra Køge eller Ystad :-:

--
Steen
GL 500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere med motor men intet om MC)

Fra : Dak

Dato : 15-03-08 20:48

> Det afhænger vel af om du sejler fra Køge eller Ystad :-:

ja okay, jeg vil så til sverige og vise cyklen frem. måske købe lidt
slik på vejen.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Jan Petersen

Dato : 15-03-08 23:59

"Dak" <dak_nFJERNEMIG@hotmail.com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> jeg fået tilsendt en mere EU venlig version. Og en mere uoverskuelig en af

Den er i 2 dele nu, hvor køredelen altid skal medbringes, og hoveddelen kan
man så lade blive hjemme. Selvfølgelig medmindre man kører i udlandet.

Mvh
Jan Petersen

Fra : Grunnet

Dato : 16-03-08 08:21

"Jan Petersen" <jan@kosmo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan man så lade blive hjemme. Selvfølgelig medmindre man kører i udlandet.

Del 2 kan du altid lade ligge hjemme i skuffen/pengeskabet.
Del 1 kan du medbringe når du kører i Danmark og skal du medbringe når du
kører i udlandet

For at omregistrere skal du have både del 1 og del 2.