Billeder fra Nørrebrogade
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 14-03-08 23:04

Davs i gruppen.

Så er der lagt lidt billeder op på min bimmerhjemmeside.
I hitter dem her:
http://www.bmwmc.dk/images/Bakken_opening_2008/page_01.htm

Jeg fik ikke taget så mange - jeg ville gerne passe på kameraet i det
møgvejr.

God kigger.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : HC

Dato : 14-03-08 23:58

Aragorn Elessar wrote:

> I hitter dem her:
> http://www.bmwmc.dk/images/Bakken_opening_2008/page_01.htm

Fine billeder, men det er godtnok ikke lige universets hurtigste server
de ligger på :)

Hygge,
HC

--
Keep the rubber side down and the shiny side up!
Honda CB1300 ABS 2005

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 15-03-08 00:31

HC skrev:

> Fine billeder, men det er godtnok ikke lige universets hurtigste server
> de ligger på :)
>
> Hygge,
> HC

Hej HC og tak for de pæne ord om mine billeder.
Hvad angår serveren:
Det må du såmænd hjertens gerne fortælle min eks - de ligger på hans
server. ;oD

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 15-03-08 00:45

Aragorn Elessar skrev:
> [...]

....*fifle* *klikke*...så skulle billederne være bedre optimeret til
netbrug, hvilket igen skulle give en bedre download-tid.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Ulvir

Dato : 15-03-08 01:02

"Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> skrev i meddelelsen

> ...*fifle* *klikke*...så skulle billederne være bedre optimeret til
> netbrug, hvilket igen skulle give en bedre download-tid.

Jeg som troede den var gal med forbindelsen..

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 15-03-08 01:22

Ulvir skrev:

> "Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> skrev i meddelelsen

> Jeg som troede den var gal med forbindelsen..

Nah, det er bare undertegnede, der har mistet rutinen med Photoshop i
løbet af den såkaldte vinter.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Harald Blaatand

Dato : 15-03-08 17:46

"Aragorn Elessar"
<klip
wrote:
klip>
> server. ;oD
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn.

klip

Ok,jeg gik og troede at du var en..... og så er du .... jeg er nok gået
glip af noget ...nu er jeg lidt forvirret..nå det ...men gode billeder
!....

Hvordan går det med den der "Fart Control" historie fra Australien/
New Zealand ?

- -

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 15-03-08 21:48

Harald Blaatand skrev:
> [...]
> !....
>
> Hvordan går det med den der "Fart Control" historie fra Australien/

Pruttekontrol???
Spøg til side, jeg har ikke hørt noget endnu. Kunne være man skulle hive
dem i ørerne.

Og hvad angår tro - nu er jeg mindst lige så forvirret som dig - men tak
for rosen for billederne.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Harald Blaatand

Dato : 16-03-08 12:54

"Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> wrote in message

> [...]
> dem i ørerne.
>
> Og hvad angår tro - nu er jeg mindst lige så forvirret som dig - men tak

klip

Yes mere "pruttekontrol",og det var det jeg mente !

Ok,for ikke at blive endnu mere forvirret vil jeg så prøve ikke tænke mere
over den/det !

- -

Fra : Ole

Dato : 15-03-08 11:03

Aragorn Elessar wrote:
> [...]
> http://www.bmwmc.dk/images/Bakken_opening_2008/page_01.htm
>
> Jeg fik ikke taget så mange - jeg ville gerne passe på kameraet i det

http://www.bmwmc.dk/images/Bakken_opening_2008/0051.jpg

Det smukkeste jeg har set længe!

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 15-03-08 11:19

Ole skrev:
-klip-

> http://www.bmwmc.dk/images/Bakken_opening_2008/0051.jpg
>
> Det smukkeste jeg har set længe!
>
> Ole Mogensen

Er det da din?

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Ole

Dato : 15-03-08 13:09

Aragorn Elessar wrote:
> Ole skrev:
> -klip-

> Er det da din?
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn.

Nææ, min kommer først ud næste år, men det kunne
være min, den får også firkantet cyller, den originale
T-3 Cal. har runde.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Armand

Dato : 15-03-08 13:46

Ole skrev:

> Nææ, min kommer først ud næste år, men det kunne
> være min..........

Mente det nok.
I min erindring lyder "Guzilla" heller ikke som noget nutidigt

--
Armand.

Fra : Ole

Dato : 15-03-08 17:21

Armand wrote:

> Mente det nok.
> I min erindring lyder "Guzilla" heller ikke som noget nutidigt

Guzilla + sidevogn har bragt mig og min datter igennem
de værste snebyger før at vi fik købt en lille bil.

Jeg var 100% afhængig af at kunne komme afsted på
arbejde med et stabilt køretøj da jeg næsten ikke kunne gå,
begge mine hofter skulle udskiftes, hun startede /hver/
morgen.

Hun har altid startet første gang, også i - 15*, desværre
så fik hun jo noget salt, så nu er hun blevet splittet
til atomer, hendes krop er blevet pulverlakeret, nyt
hjerte hentet i Tyskland, jeg har lavet en del beslag
i rustfrit stål, der bliver poleret.
Min ældste datter får lov til at lave motivet
på tanken, jep , hun bliver smuk, og hun fortjener det!

Hun har aldrig nægtet at starte, nu fortjener hun at
blive kælet for.

En japaner ville man jo bare smide ud......
Ingen sjæl.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Ole

Dato : 15-03-08 17:53

Ole wrote:

> En japaner ville man jo bare smide ud......
> Ingen sjæl.
>
> Ole Mogensen

OK.. en CB750, gt 750 eller en CBX ville jo nok også
få lidt charme i min garage.

GT 250 og GT 500 er de eneste jeg har kørt/eget
vandbøffelen ville bestemt være et must for mig at
renovere.

Selvfølgelig har jeg kig på Benelli sei, men skal
lillepigen lige på vejen.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Harald Blaatand

Dato : 15-03-08 18:09

klip>>> Ole skrev:
klip

> [...]
> vandbøffelen ville bestemt være et must for mig at
> renovere.
>
> Selvfølgelig har jeg kig på Benelli sei, men skal

Eller en Kaw z1-900/Kaw1000 Kaw 750 Twin- Yam XS 650 Yam XS 750/850 Yam
XS11.......Jeg ved hvad du mener ,de fleste MC uanset hjemland kunne godt få
plads i min samling,hvis plads og økonomi tillod det ! )

- -

Fra : Ole

Dato : 15-03-08 18:16

Harald Blaatand wrote:
> [...]
> XS11.......Jeg ved hvad du mener ,de fleste MC uanset hjemland kunne godt få
> plads i min samling,hvis plads og økonomi tillod det ! )

Kaw 750 twin kunne bestemt også være et godt
rest. objekt.

Jeg ville jo nok starte med en BSA A65, den var een af mine
første MCer.

Jeg savner den sgu .. sniff

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Harald Blaatand

Dato : 15-03-08 18:25

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> wrote in message

> [...]
>>

> Kaw 750 twin kunne bestemt også være et godt
> rest. objekt.
>
> Jeg ville jo nok starte med en BSA A65, den var een af mine

klip

Jeg savner også en Englænder i stalden igen,og en Nimbus og måske den
Japanske BSA A65 i Kawasaki's udgave kunne være spændene ........)

- -

Fra : Ole

Dato : 15-03-08 18:44

Harald Blaatand wrote:

> Jeg savner også en Englænder i stalden igen,og en Nimbus og måske den
> Japanske BSA A65 i Kawasaki's udgave kunne være spændene ........)
>
> - -

Jeg vil have at mine kvinder er af kød og blod,
een Japansk A65 er som en oppustelig dukke

Mærkeligt nok har Nimbus aldrig sagt mig noget, og
jeg er ellers nationalist, men jeg har aldrig ønsket
at hverken køre een, eller eje een.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Harald Blaatand

Dato : 15-03-08 18:59

> [...]
.........)

> [...]
> een Japansk A65 er som en oppustelig dukke
>
> Mærkeligt nok har Nimbus aldrig sagt mig noget, og
> jeg er ellers nationalist, men jeg har aldrig ønsket

klip

Jeg vil naturligvis også have den ægte vare fra England ,men jeg syntes at
den Japanske udgave er ret sjov ,jeg ved ikke om de stadig laver dem.,men da
jeg boede der i 2003 kunne man købe dem nye.

Nimbus er da et pragtfuldt stykke mekanik og sikke en lyd !
Norton,Indian,Triumph.Ariel,Vincent.,BSA,Guzzi.BMW,Zundapp.Ducati.Buell,Yam.Kaw
Suz Hon,...listen er lang ,hvis det ligner og lyder som en motorcykel vil
jeg ikke afvise en vis form for interesse for et klassisk køretøj )

- -

Fra : Bjarne

Dato : 15-03-08 17:56

Ole wrote:

> Nææ, min kommer først ud næste år, men det kunne
> være min, den får også firkantet cyller, den originale
> T-3 Cal. har runde.

Sætter du 988 på ? Hvad med karburatorer ? Afbalancering ? Alt andet ?

mvh,
Bjarne, 1980 T3 model Bjarne

Fra : Ole

Dato : 15-03-08 18:38

Bjarne wrote:

> Sætter du 988 på ? Hvad med karburatorer ? Afbalancering ? Alt andet ?
>
> mvh,
> Bjarne, 1980 T3 model Bjarne

Jeg har købt en T5 motor i dyskland, 3500km på klokken,
den er født med tænding på blokken, Ducati generator,
PAIR, men det er sgu fjernet.

Motor / gearkasse, Ducati generator/regulator, nye
sidetaske ophæng, ca 18.000 + at konen og jeg var på vores
første miniferie /uden/ børn i 20 år, det var det værd

Karbs., jeg overvejede nogle PHF 36, men så skal jeg
have fræset toppen op, standard er 30 mm.

Jeg regner med at prøve PHBH kittet, hvis det ikke
er som jeg vil have det, så ryger toppene til fræsning,
og 36 mm bliver prøvet.

Tændingen blive, efter Gruby har overbevist mig,
et tjekkisk (?) hjemmeprojekt hvor man kan
indstille alt via PC.

Stakkels Steen... han får nok besøg af mig når jeg skal
starte op

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Bjarne

Dato : 16-03-08 11:34

Ole wrote:

> Jeg har købt en T5 motor i dyskland, 3500km på klokken,
: snip en hel masse

Nå ja, det kan jeg godt huske du har skrevet om tidligere. Det er en seriøs
ombygning du har gang i. Det bliver spændende at se det virke.
mvh,
Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-08 17:13

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.bmwmc.dk/images/Bakken_opening_2008/0051.jpg
>
> Det smukkeste jeg har set længe!

Ja, den Varadero er ret fed ! .................

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Ole

Dato : 15-03-08 17:45

Dennis Hellan Pedersen (4690) wrote:
> "Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, den Varadero er ret fed ! .................

Der er vist tilbud på briller pt.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 15-03-08 17:53

> Der er vist tilbud på briller pt.

Ja, dem må du da have brug for!
Kan du ikke se den lige bag den der italienske tingest, der fylder midt
i billedet?
;0)

Michael D

Fra : Ole

Dato : 15-03-08 18:10

Michael Dahlberg wrote:
> [...]
>>

> Ja, dem må du da have brug for!
> Kan du ikke se den lige bag den der italienske tingest, der fylder midt

"Tingest", det er sgu en klasikker, 850T-3 Calif. blev også
brugt som politi MC i US, kender du ikke dine Dirty Harry film ?

Fedeste politi mc der nogle sinde har kørt i US.

OK.. den var i filmen, aner ikke om den rent faktisk
var som cop MC i US

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Harald Blaatand

Dato : 15-03-08 18:18

> [...]
>
> Fedeste politi mc der nogle sinde har kørt i US.
>
> OK.. den var i filmen, aner ikke om den rent faktisk

Den er god nok !

http://en.wikipedia.org/wiki/Moto_Guzzi

a.. Police and Military Models: Through various periods of its history,
Moto Guzzi has produced models specifically for military and police forces.
Notably, the Italian police and military and various US police departments
(e.g. LAPD) have used Moto Guzzi bikes in their fleets. Guzzi currently
markets police versions of model range - the Breva (all three models) most
commonly, as well as the Norge.

- -

Fra : Ole

Dato : 15-03-08 18:47

Harald Blaatand wrote:

> [...]
> markets police versions of model range - the Breva (all three models) most

HA!

Så kendte jeg både min Dirty Harry og min Guzzi.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 15-03-08 18:23

> [...]
>
> Fedeste politi mc der nogle sinde har kørt i US.
>
> OK.. den var i filmen, aner ikke om den rent faktisk

Jo-jo, der trådte jeg vist på en nerve.
Synes bare det var for fristende, når du håner Dennis som jo også så den
fede Motorcykel bag italieneren!

Michael D
Som også har kørt italiensk.

Fra : Ole

Dato : 15-03-08 18:46

Michael Dahlberg wrote:
> [...]
>>
> Jo-jo, der trådte jeg vist på en nerve.
> Synes bare det var for fristende, når du håner Dennis som jo også så den

Jeg "håner" ikke Dennis, det er ikke min skyld at han
trænger til briller

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 15-03-08 21:51

Dennis Hellan Pedersen (4690) skrev:
> "Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, den Varadero er ret fed ! .................

Jeg kan nu bedre lide Guzzien...

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 16-03-08 14:10

"Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> skrev i en meddelelse

> Jeg kan nu bedre lide Guzzien...

Er det fordi, det er lidt ligesom en helt ung R-model?

Michael D

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 16-03-08 20:16

Michael Dahlberg skrev:
> "Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> skrev i en meddelelse

> Er det fordi, det er lidt ligesom en helt ung R-model?
>

> Michael D

Mjaeh, det er nok ikke heeeeeeelt ved siden af.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk