Spejle og bred herre
Fra : HC

Dato : 12-03-08 15:10

D'herrer,

Jeg syntes godt mine spejle kunne komme længere fra hinanden, da jeg
tilsyneladende fylder en del over bredden. Jeg har luret lidt på
"spejlflyttersættet" fra Louis.de (søg på SPIEGEL-VERLAENGERUNGSSET),
men det ser ærlig talt lidt kikset ud.
Er "spejlarme" generelt samme længde (sådan ser det ud når jeg bruser
shops på nettet), eller kan man finde nogle der rager lidt ekstra ud?

Hygge,
HC

--
Keep the rubber side down and the shiny side up!
Honda CB1300 ABS 2005

Fra : Anders Majland

Dato : 12-03-08 16:00

> Er "spejlarme" generelt samme længde (sådan ser det ud når jeg bruser
> shops på nettet), eller kan man finde nogle der rager lidt ekstra ud?

Man kan finde spejle i ekstra længde - jeg fandt nogle til min lille aprilia
engang. Men de ~2cm ekstra gav ikke meget alligevel ...

Har du overvejet et lidt bredere styr istedet. Så får du også spejlene med
længere ud, og det er ikke engang sikkert at det er dyrere end at købe nye
spejle ? Evt kombineret med risers og/eller bare et det også er højere kan
du måske samtidig få en bedre kørestilling ?

Fra : Dak

Dato : 12-03-08 17:42

> Jeg syntes godt mine spejle kunne komme længere fra hinanden, da jeg
> tilsyneladende fylder en del over bredden.

Så stop med at pumpe jern!

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"