Tvivlsom hjælp
Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 11-03-08 07:05

http://www.dr.dk/Regioner/Trekanten/Nyheder/Vejle/2008/03/11/061824.htm

jeg kunne nok tænke mig en anden form for hjælp til os MC'ister her i
foråret :-\

--
Dun@nt
Kilo SFau s "Hvidguld"

Fra : m0rt3n

Dato : 11-03-08 07:16

"så kører mange for stærkt fra starten"

Jeg kører sjældent ret stærkt i starten. Man skal lige lære maskinen at
kende, måske er der kommet nye rundkørsler eller lagt nyt asfalt, og dækkene
er kolde på denne årstid, så det er fornuftigt at holde igen. Jeg synes
gerne, det er midt- eller sensommer, at den får fuld øre. Det er også
sjældent, der er nogen, som er frisk på lidt lyskryds-til-lyskryds-ræs i
foåret, så jeg er vist ikke den eneste der følger ovenstående fornuftige
regler!

-m0rt3n zrx1100

Fra : J W Nielsen

Dato : 11-03-08 07:49

> http://www.dr.dk/Regioner/Trekanten/Nyheder/Vejle/2008/03/11/061824.htm
>
> jeg kunne nok tænke mig en anden form for hjælp til os MC'ister her i
> foråret :-\
>
> --
Ja, det har du da helt ret i. Det er nu heller ikke min erfaring, at der
køres mere uforsvarligt lige når cyklerne er kommet på gaden i foråret.
Personligt bruger jeg meget opmærksomhed på de bilister, som overser mig i
trafikken. Dem synes jeg netop der er mange af i foråret...

Jørgen
K1200GT

Fra : H. P. Holm

Dato : 11-03-08 08:54

"J.C.Kløve" skrev:

> http://www.dr.dk/Regioner/Trekanten/Nyheder/Vejle/2008/03/11/061824.htm
>
> jeg kunne nok tænke mig en anden form for hjælp til os MC'ister her i
> foråret :-\

Det er ligesom når kvierne bliver lukket ud på græs for første gang -
man er nødt til at holde ekstra øje med, om de kommer til skade eller
vælter hegnet de første par dage!