Long Way Down rute i Google Earth
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 09-03-08 01:59

Davs.

Jeg har siddet i dag og tastent den rute ind, som Charley Boorman og
Ewan MacGregor har kørt på turen "Long Way Down".
I kan hitte den her:
http://bbs.keyhole.com/ubb/showflat.php/Cat/0/Number/1128514/an/0/page/0#1128514

Rich2211 har så lavet den første tur, "Long Way Round":
http://bbs.keyhole.com/ubb/showthreaded.php?Number=333738&page=

God fornøjelse, hvis nu vejret skulle finde på at svigte.

Venlig hilsen

Aragorn. Du bed 2 kubikbeter båd gøggenrudde og ed rød dud. *sdøft*

....saaatans...nu glemte jeg den &%¤&%¤ signatur, da jeg
geninstallerede...hm...

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 09-03-08 08:43

Aragorn Elessar skrev den 09 mar 2008 i

> ...saaatans...nu glemte jeg den &%¤&%¤ signatur, da jeg
> geninstallerede...hm...

Værsgo

--
=================
www.welles.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 09-03-08 11:37

Arne Lorenzen skrev:
> Aragorn Elessar skrev den 09 mar 2008 i

> Værsgo

Hæhæh takker-

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-08 11:16

"Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://bbs.keyhole.com/ubb/showthreaded.php?Number=333738&page=
>
> God fornøjelse, hvis nu vejret skulle finde på at svigte.

Hej.

Nogen der ved om de har planer om en Long Way et eller andet ?

Er faktisk igeng med at se Long Way Round for tredje gang ..........
Long Way Down er endnu kun set 2 gange !

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 09-03-08 11:40

Dennis Hellan Pedersen (4690) skrev:
-klip-

> Hej.
>
> Nogen der ved om de har planer om en Long Way et eller andet ?
>
> Er faktisk igeng med at se Long Way Round for tredje gang ..........
> Long Way Down er endnu kun set 2 gange !

Hej Dennis.

Nøh, men da noget nær det eneste de mangler, er turen fra Sydamerikas
sydspids og op til Nordamerika og Alaska, er der da oplagte muligheder der?
Og ellers er der masser af muligheder - Kina, Indien, Afrika igen,
Australien, og så videre.
Jeg kan i øvrigt oplyse fra et fast bosiddende familiemedlem, at
Australien skulle være et fedt mc-land.
Nogle erfaringer i gruppen?

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : M.L.

Dato : 09-03-08 11:37

On Mar 9, 11:39 am, Aragorn Elessar <Vasco1...@passagen.se> wrote:
> [...]
> Australien, og så videre.
> Jeg kan i øvrigt oplyse fra et fast bosiddende familiemedlem, at

Ang. Australien kørte jeg rundt på kryds og tværs (25.000 km på et
halvt års tid) dernede for ti års tid siden. Kan kun anbefales
Uddyber gerne hvis der er nogen der påtænker en lignende tur.

/M.L.