Justerbart kåbeglas til eftermontering
Fra : Ole Axelsen

Dato : 08-03-08 14:12

Jeg savner lidt højde på mit kåbeglas. Min Yamaha XJ 900 med Pichler
fuldkåbe var, da jeg købte den, monteret med et "mindre pænt" stykke plastik
øverst på kåbeglasset. Jeg har dog fundet ud af, at jeg savner det ved
motorvejshastigheder og derover. Jeg tror ikke der skal så meget til, for
bare jeg holder et par fingre på oversiden af glasset bliver der helt
roligt.

Findes der mon ikke en universal forhøjer? Gerne justerbar, da jeg jo ikke
helt ved, hvilken højde ,der vil være optimal til min kørestilling.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 08-03-08 16:14

Ole Axelsen skrev den 08 mar 2008 i

> Findes der mon ikke en universal forhøjer? Gerne justerbar, da jeg
> jo ikke helt ved, hvilken højde ,der vil være optimal til min
> kørestilling.

Noget i retning af det her ? :
http://www.twistedthrottle.com/trade/productview/2710/339/

Fra : Ole Schultz

Dato : 08-03-08 16:21

On 08 Mar 2008 15:14:00 GMT, Arne Lorenzen
<alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

>Noget i retning af det her ? :
>http://www.twistedthrottle.com/trade/productview/2710/339/

Jeg kan varmt anbefale MRA VarioTouring.
Jeg kan se at man nu kan få spoilerskærmen i løs vægt ifølge linket.

Prisen for en komplet MRA VT skærm plejer at være omkring en tusse.

Har kørt med det på 2 V-Stroms (650 og 100) og nu på min Bandit 1250

mvh Ole

Fra : Ole Axelsen

Dato : 08-03-08 17:14

Arne Lorenzen wrote:
> Ole Axelsen skrev den 08 mar 2008 i

> Noget i retning af det her ? :
> http://www.twistedthrottle.com/trade/productview/2710/339/

I princippet ja, men der er ikke lige nogen af modellerne på siden, der
passer. Min kåbe er "lige" i toppen. Desuden synes jeg nu nok de fleste af
dem ser temmelig voldsomme ud, så jeg ville nok ikke vælge den model under
nogen omstændigheder.

Indtil jeg finder det helt rigtige vil jeg lave en lille diskret "dims" i
sort plastic, som jeg skruer på i de huller der i forvejen er boret af den
tidligere ejer.

Fra : MD

Dato : 09-03-08 19:11

Prøv
http://www.laminarlip.com/

Kender det ikke, men faldt over siden engang jeg surfede.

/Matti