Testmessage nr 2 som jeg IKKE vil trække t~
Fra : Ukendt

Dato : 08-02-08 01:10

Bjarke

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-08 01:15

Spændt på at høre hvor mange der kan se 1'eren ....

Bjarke

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> wrote in
message news:47ab9de1$0$99018$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

Fra : Mogens

Dato : 08-02-08 06:19

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i en
meddelelse news:47ab9f16$0$99017$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> Spændt på at høre hvor mange der kan se 1'eren ....

Man må konkludere, at dit forehavende er mislykket.
Jeg kan se den idag den 8. februar 2008 kl 06:19

Fra : Lars Elmkjær

Dato : 08-02-08 08:17

Ditto kl. 08.15

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 08-02-08 08:23

Hej Bjarke,

Od det gør denne også kl 08:22

Bjarke M. Christensen <Bjarkegrevestranddk> (snabel-a) (punkt)

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 08-02-08 12:37

Her er et link til informationer om nyhedsgrupper og
indstillingen herfor:

http://klid.dk/kde/da/docs/kdepim/knode/more-knode-features.html

læg især mærke til advarslen i afsnittet: Erstat og annullér
artikler.

Mvh/Harding

Fra : Henrik

Dato : 11-02-08 20:06

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> wrote in
message news:47ab9de1$0$99018$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> Bjarke

Jeg undrer mig over at du "overser" vinket i dit 1. testindlæg........men
det er nok fordi vi sejlere er så flinke og forstående
Altså, lige pånær under onsdagssejladserne - så skal man fan'me holde sig
til regelsættet!

-Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-08 20:10

<smile> Nemlig. I vores kreds synes jeg vi er gode til at kræve (uden at
sige noget, vi råber bare ...) at de garvede skal holde reglerne og så lader
vi de nye (2-3 sæsoner) lave de kvaje fejl ved mærkerne, som man jo skal
igennem ....

Bjarke