Ideel GPS for motorcyklister
Fra : Armand

Dato : 03-03-08 21:32

Nogle har måske lagt mærke til at jeg efter ti år på nettet har fået en
så hurtig opkobling at jeg er begyndt at checke afgivne links, ligesom
at jeg også har været leverandør af et par links til tunge sider på det
sidste - Her er så lige endnu en:

http://www.youtube.com/watch?v=90thzFgHG5U

--
Armand.

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 03-03-08 22:08

> [...]
> også har været leverandør af et par links til tunge sider på det sidste -

Ja, det er nu dejligt, når det kører.......ja altså nettet!
Tillykke med det.
Det er også snart det eneste sted, man (mod fornøden betaling) må køre så
hurtigt man lyster!
Jeg har i øvrigt erfaret at efter et stykke tid med fart på nettet, kan der
også her forekomme fartblindhed

Michael D

Fra : Johnni

Dato : 03-03-08 22:19

:D hehe sådan burte de sgu være programeret :D

/Johnni
http://dfmc.dk/?id=604

Fra : OZ3BTO

Dato : 04-03-08 01:18

> [...]
> også har været leverandør af et par links til tunge sider på det sidste -

Det er da bare at købe en tom tom gps også bede den om korteste rute.

Uhyggeligt hvor mange små snoede veje den kan finde.. ok man kommer ofte ud
for at den finder grusveje som IKKE kan fravælges

Erik

Fra : Johnny Hansen

Dato : 04-03-08 17:33

På min Garmin 550 kan betalingsveje og grusveje fravælges - i sverige kan
fravalg af grus veje være en fordel hvis man ikke råder over højbenet Mc

Fra : Anders Majland

Dato : 04-03-08 18:46

> På min Garmin 550 kan betalingsveje og grusveje fravælges - i sverige kan
> fravalg af grus veje være en fordel hvis man ikke råder over højbenet Mc

Vist mere et spørgsmål om man er bange for stenslag ...

Noge skøre svenskere kører grusræs på gsxr'ere ...

(der ligget et billede på tenere.dk, men jeg kan ikke lige hitte de rigtige
søgeord til at grave det frem)

/A

Fra : KentBM

Dato : 08-03-08 00:03

OZ3BTO skrev:
> Det er da bare at købe en tom tom gps også bede den om korteste rute.
>
> Uhyggeligt hvor mange små snoede veje den kan finde.. ok man kommer ofte ud
> for at den finder grusveje som IKKE kan fravælges
Det med grusveje er heller ikke altid i vejen.

http://www.bike.se/content/1611/

--

Kent

Fra : Torben Scheel

Dato : 04-03-08 08:25

Armand wrote:
> [...]
> så hurtig opkobling at jeg er begyndt at checke afgivne links, ligesom
> at jeg også har været leverandør af et par links til tunge sider på det

Velkommen på den intergalaktiske highway

> http://www.youtube.com/watch?v=90thzFgHG5U

Gys! Nu ved vi hvor spøgelsesbilisterne kommer fra - han kører jo i den
forkerte side

Nå, jeg plejer at kunne køre forkert uden GPS, så det holder jeg fast ved.

--
vh
Torben

Fra : Bjørn S

Dato : 04-03-08 12:32

"Armand" skrev i en meddelelse
> Nogle har måske lagt mærke til at jeg efter ti år på nettet har fået en så
> hurtig opkobling at jeg er begyndt at checke afgivne links, ligesom

YouTube er jo farlig. Man bliver ved og ved :-/
Min favorit GPS er stadig denne ;
http://www.youtube.com/watch?v=a5HH4dac8rg&feature=related

--
/Bjørn