Lortejob...
Fra : Dr. Enduro

Dato : 27-02-08 22:01

Hehe, der røg reklameværdien vist for Aprilia...

http://www.fyens.dk/article/947633:Bagsiden--Moegjob?image=1

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : MKS - 74

Dato : 27-02-08 22:33

On Wed, 27 Feb 2008 22:00:50 +0100, "Dr. Enduro" <gætselv@mail.dk>
wrote:

>Hehe, der røg reklameværdien vist for Aprilia...
>
>http://www.fyens.dk/article/947633:Bagsiden--Moegjob?image=1

Sutte er nu ikke meget bedre, for noget tid siden blev Hopper så
frustreret over GSV-R'erens manglende kapacitet/pålidelighed, da den
for gud ved hvilken gang blev træt og ikke ville mere, at han kørte
ind til siden og sparkede løs på den for åben skærm...

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 28-02-08 00:00

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> for gud ved hvilken gang blev træt og ikke ville mere, at han kørte
> ind til siden og sparkede løs på den for åben skærm...

Hej Michael

Sjovt, at du lige skulle trække Hopkins og Suzuki frem,
som eksempel på manglende pålidelighed.
Nu ved jeg ikke hvad du mener med, for nogen tid siden.
I 2007 blev der kørt 18, atten, MOTO GPér og Hopkins fik
point i dem _alle_og fik en samlet 4. plads.
Året før (2006) sytten løb og point i de seksten, en RET (retired)
Nu ka´det så godt være, at du med: "for nogen tid siden" mener
"for _nogen_ tid siden", for i 2005 havde han 2 RET sååååææh?
Kan vi blive enige om at Hopkins nok var første kører hos Suki ??

Skulle vi så, sådan bare for sjov, prøve at se på Honda´s første kører
i 2007? Atten løb, men kun point i de fjorten = tre RET og en slut
helt uden for pointene og en samlet ottende plads , men nu er
det selvfølgelig også kram hán kører på

mvh Jens
Sydals

Fra : MKS - 74

Dato : 28-02-08 00:16

On Wed, 27 Feb 2008 23:59:45 +0100, "Jens Meldgaard"
<dsl333271@vip.cybercity.dk> wrote:

>Sjovt, at du lige skulle trække Hopkins og Suzuki frem,
>som eksempel på manglende pålidelighed.

Jah - Det synes jeg også.....

>Nu ved jeg ikke hvad du mener med, for nogen tid siden.

At jeg ikke gad finde ud at præcis hvornår det var...i 2006 eller
noget i den dur...

>Skulle vi så, sådan bare for sjov, prøve at se på Honda´s første kører
>i 2007?

Hæ-hæ, tror du selv på at han er første-kører i Repsol-teamet ?

Pointen var nu mere kørerfrustration over materiel, som mange sikkert
har, men kun få bliver så frustreret over skramlet at de går løs på
skidtet....

Fra : Armand

Dato : 28-02-08 00:45

MKS - 74 skrev:

> Pointen var nu mere kørerfrustration over materiel, som mange sikkert
> har, men kun få bliver så frustreret over skramlet at de går løs på
> skidtet....

Det er vel den mulighed man har når nu værktøjet vejer så meget at man
ikke kan smide det over en hæk, som set af en fhv. dansk topatlet i
Frankrig engang

Forresten:
Måske at det er værd at påpege at det første GP allerede er om en uges
tid: D. 9. marts!

--
Armand.

Fra : MKS - 74

Dato : 28-02-08 02:11

On Thu, 28 Feb 2008 00:45:09 +0100, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

>Det er vel den mulighed man har når nu værktøjet vejer så meget at man
>ikke kan smide det over en hæk, som set af en fhv. dansk topatlet i
>Frankrig engang

Hæ-hæ, ja altså en pedalcykel har jeg også prøvet at kaste så langt
væk jeg overhovedet kunne, en MC ligger det lidt "tungere" med.

>Forresten:
>Måske at det er værd at påpege at det første GP allerede er om en uges
>tid: D. 9. marts!

Jeps - Og så første aftenløb i kunstigt lys, bliver interessant at se
hvordan det spænder af, sæsonen starter jo først for alvor når MotoGP
skydes igang .

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 28-02-08 01:16

> Jah - Det synes jeg også.....

> At jeg ikke gad finde ud at præcis hvornår det var...i 2006 eller
> noget i den dur...

2006 næææ det tror jeg ikke, da havde han kun en RET og det var i
andet løb Quatar, så der var han nok ikke nået at blive frustreret endnu.

> Hæ-hæ, tror du selv på at han er første-kører i Repsol-teamet ?

Nej ikke i år, men nu var det jo også sidste år "der var oppe".

> Pointen var nu mere kørerfrustration over materiel, som mange sikkert
> har, men kun få bliver så frustreret over skramlet at de går løs på
> skidtet....

Jo, det forstod jeg godt.
Det var mere det mærkværdige valg til illustration, jeg tænkte på.
Manden og hans Suzuki har fået point i _samtlige_ løb siden
8. april 2006, dvs. 33 stk. i træk.

mvh Jens
Sydals
der ka´ huske da en vis hr. Riis
smed rundt med sin enkelt starts cykel
se det var frustrationer der ville noget

Fra : MKS - 74

Dato : 28-02-08 01:49

On Thu, 28 Feb 2008 01:16:01 +0100, "Jens Meldgaard"
<dsl333271@vip.cybercity.dk> wrote:

>2006 næææ det tror jeg ikke, da havde han kun en RET og det var i
>andet løb Quatar, så der var han nok ikke nået at blive frustreret endnu.

Som sagt, jeg erindrer det ikke nøjagtigt, men kunne sagtens være
tilfældet jow p.g.a vintertests, hvor de havde massive problemer i en
årrække og igen i år synes det at være galt, nu dog mest manglende
performance...Sutte i Motogp har siden Roberts VM for nu efterhånden
længe siden, været en blanding af deprimerende ringe og i underkanten
af det acceptable IMO....

DNF's iøvrigt fortæller skam en historie, men ikke nødvendigvis det du
vil illustrere, man kan således sagtens have en masse ved at crashe ud
selv og man kan have få ved at humpe en underpræsterende cykel hjem
(evt med flere pitsop), med en masse problemer netop fordi der point
til de 15 første og sædvanligvis flere crasher ud på egne fejl.

>Nej ikke i år, men nu var det jo også sidste år "der var oppe".

Var det, og mener du at han var førstekører sidste år - På en cykel
som selv en blind kunne se var designet til en lidt anden fysisk
størrelse end han har .

>Jo, det forstod jeg godt.
>Det var mere det mærkværdige valg til illustration, jeg tænkte på.

Mærkværdigt? Jamen find da gerne et bedre eks. på at en kører går løs
på sin cykel i frustration, som var trådens emne, gerne med
illustrationer, det er jo altid underholdende - Det er det
bedste/morsomste jeg lige kan huske på stående fod...

Fra : m0rt3n

Dato : 28-02-08 09:19

"Jens Meldgaard" <dsl333271@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Skulle vi så, sådan bare for sjov, prøve at se på Honda´s første kører
> i 2007? Atten løb, men kun point i de fjorten = tre RET og en slut
> helt uden for pointene og en samlet ottende plads

8. plads er flot for en testkører!

Det bliver spændende at se, om Pasinis nye 250cc maskine er lidt mere
pålidelig end 125eren. Han fik jo den ene pole efter den anden, men havde
kun 6 point efter de første 5 løb.

-m0rt3n zrx1100

Fra : Armand

Dato : 28-02-08 00:38

http://www.youtube.com/watch?v=1-obh9ar2BY !

--
Armand.

Fra : MKS - 74

Dato : 28-02-08 00:42

On Thu, 28 Feb 2008 00:37:38 +0100, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

>http://www.youtube.com/watch?v=1-obh9ar2BY !

*LOL* - Jah, det giver ny mening til begrebet kickstarter .

Fra : Armand

Dato : 28-02-08 00:46

MKS - 74 skrev:

> *LOL* - Jah, det giver ny mening til begrebet kickstarter .

"Kick-stopper" ?

--
Armand.