Suzuki GSX 1100 F - 1993
Fra : Susanne & Johnny Las~

Dato : 21-02-08 16:24

Har en Gsx 1100 F. Har fundet et fint lille håndtag under dæksel i venstre
sæde. Fandt også et andet i højre side. Det viser sig at være noget
affjedring med både frem og returdæmper. Den i venstre side skruede jeg i
bund. Det gav en noget bedre affjedring med pass. og oppakning. Faktisk er
den også blevet lidt hårdere når jeg er alene. Alt virker som sådan helt
fint. Håndtaget på returdæmperen er gået i udu og jeg kan ikke skrue den
tilbage hvor den stod før, men den er skruet helt til højre.

Hvad betyder affjedringen? Hvordan trimmer man nemmest? Skal man trimme hver
gang man har kasser og pass. på eller er det bare gejl?

Egentlig kører den jo fint og jeg kan ikke mærke den store forskel når jeg
skruer i v. side. H. side kan jo ikke skrues da håndtaget er knækket...

Men vil gerne vide noget mere om det og gerne nogle fif... Så her kommer i
gutter og gutinder ind i billedet med al jeres viden.

På forhånd tak

Hilsen Johnny