Kabler til Gs500e
Fra : Brian

Dato : 19-02-08 19:12

Hej.

Nu er det trælse originale sportsstyr på min GS500E pillet af, og et højere
styr sat på. - Dejligt.
- Men kablerne er ikke lange nok.. De hang ned ved siden af tanken på
prøveturen..
Men uden tvivl! - Det er styret der bliver siddende.

Nu er spørgsmålet: Hvor finder jeg kabler der er det stykke længere?

Bremseslangen er udskiftet med en længere jeg fandt hos "den lokale" men
kabler vidste han ikke noget om..

Vh Brian

Fra : Lasse Christensen

Dato : 19-02-08 19:32

ALBrian skrev:
> [...]
>
> Nu er spørgsmålet: Hvor finder jeg kabler der er det stykke længere?
>
> Bremseslangen er udskiftet med en længere jeg fandt hos "den lokale" men

Lav dine egne, så er du helt sikker på du får de rigtige længder :)

Fra : Brian

Dato : 19-02-08 19:53

Kan man bare købe det i metermål?
- og hvor?

Fra : Ole Hansen

Dato : 19-02-08 20:15

Brian wrote:
> [...]
> Men uden tvivl! - Det er styret der bliver siddende.
>
> Nu er spørgsmålet: Hvor finder jeg kabler der er det stykke længere?

Hvad med kabler i "originallængde" fra den nyere model, der er monteret
med et traditionelt styr?

--
Ole Hansen

Fra : Brian