Verden rundt på MC - drømmer
Fra : hoeymeister@gmail.co~

Dato : 19-02-08 02:29

Hej til gruppen - det er lang tid siden...

Sidder her i skrivende stund og drømmer.... 11 dage til livet for
alvor starter på 5. sæson...!

Jeg har igennem noget tid, faktisk siden efteråret 2006 haft den
åndsvage ide, med at komme ud at se verden på to hjul, det var faktisk
to personer, Elke & Gustavo der er skyld i min besættelse:

http://www.dfmc.dk/gallerypicture.asp?id=14793&m=full

De to er på vej verden rundt fra Argentina og mod Australien. I kan
følge dem på: www.tavooo.com

Jeg har efterhånden søgt nettet tyndt, hvad angår rejser verden rundt
på MC, og det gibber i een hver gang man læser om folk der tager på
disse eventyrlige oplevelser.

Det svære er dog, at skulle trække stikket ud herhjemme, sige sit job
op, og bare drage afsted, men på den anden side, så vil man nok ærgre
sig senere hen, hvis man ikke tog chancen! Hvad gør folk, sælger deres
ejendele herhjemme, tager lidt jobs rundt omkring for at sponsorerer
rejsen? Laver en hjemmeside, hvor folk kan følge med og give et lille
bidrag? Det kræver en del planlægning inden man tager afsted. Jeg har
drømmen, tør jeg tage skridtet?

Ønsker jer en god start på den nye sæson...

Med venlig hilsen

Mick Høy
Suzuki GT750A
Honda VFR RC36-2
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=355

Fra : Bo Christensen

Dato : 19-02-08 14:19

> bidrag? Det kræver en del planlægning inden man tager afsted. Jeg har
> drømmen, tør jeg tage skridtet?
Det er der vist kun et menneske her på jorden der kan svare ærligt på
/bo

Fra : Anders Majland

Dato : 19-02-08 14:31

> Det svære er dog, at skulle trække stikket ud herhjemme, sige sit job
> op, og bare drage afsted, men på den anden side, så vil man nok ærgre
> sig senere hen, hvis man ikke tog chancen!

Det bliver ikke nemmere af at vente - så er du pludseligt "ramt" af kone,
børn og terminsafdrag ...

Men mindre kan måske også gøre det ... Måske du kan tage orlov uden løn fra
arbejdet i en 3-6 måneder og fremleje din bolig. Så er det nok nemmere at få
det til at hænge sammen...

> Jeg har
> drømmen, tør jeg tage skridtet?

Det kan du vist kun selv svare på...

Men se f.eks hvad Sunny skriver på
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=214637

Han turde..

http://www.hippietrail.dk/

De turde også tage på en længere tur...

Og kigger du en måned tilbage herinde var der en link til en "ældre herre"
der også har fundet noget fornuftigt at bruge sin pensionist tilværelse på

Som en på tenere.dk har skrevet. Det vigtigste er at beslutte en
afrejsedato. Når først den er fastlagt er det bare at planlægge derefter.
(Måske det var Gregg)

/A - mig selv ? Jeg nøjes med at drømme om langtur, og tager 3 dage til
sverige i april http://www.tenere.dk/medlem/kalender/nkvis.asp?id=373