Held støvle forhandlere på Sjælland
Fra : Jesper Scheel-Bech

Dato : 16-02-08 20:15

Hej,

Jeg er ved at geare op til at køre mc igen (17 års pause..) og har kig på
et par Held mc-støvler (Vamos).

1) Er der nogen som kender forhandlere i storkøbenhavn/nordsjælland som
forhandler Held støvler?

2) Er der nogen som har erfaringer med denne støvle?

Har iøvrigt også kig på Held's "DUST-OUT" touring handske, og er der nogen
som kører med den, hører jeg meget gerne om jeres erfaringer?

Pft
Jesper

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 16-02-08 21:19

Jesper Scheel-Bech skrev:
> Hej,
>
> Jeg er ved at geare op til at køre mc igen (17 års pause..) og har kig
> på et par Held mc-støvler (Vamos).

Hej Jesper
Tillykke med genfødslen.

Dit liv er i akkut fare!!
Ihvertfald jf. statiatikken, hvorfor jeg skal opfordre dig til at få
banket rusten af MC-kortet - det kan gøres meget billigt via følgende link:

http://www.dmc-kursus.dk/

I håbet om at du må få den bedste start muligt
--
Dun@nt
Kilo SFau s "Hvidguld"

Fra : Armand

Dato : 16-02-08 21:42

J.C.Kløve skrev:

> Hej Jesper
> Tillykke med genfødslen.
>
> Dit liv er i akkut fare!!
> Ihvertfald jf. statiatikken..

Jup!
Og der er ingen(!) grund til nogen smiley! Det skule da lige være: =

--
Armand.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 16-02-08 22:01

Armand skrev:

> Jup!
> Og der er ingen(!) grund til nogen smiley! Det skule da lige være: =

næ det har du i grunden ret i -
Under alle omstændigheder vil linket føre til en rigig rigtig god
genstart af MC livet - truet eller ej, OGSÅ selv om han nok vil vælge
kurset på sjælland og således ikke få muligheden af at nyde en nat i
Chaufførernes gimrende domicil

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-08 22:25

On Sat, 16 Feb 2008 22:00:59 +0100, "J.C.Kløve" wrote:

> kurset på sjælland og således ikke få muligheden af at nyde en nat i
> Chaufførernes gimrende domicil

Har Du meldt dig til ? Det løber snart ud.....

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
2-1-2008

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 16-02-08 22:27

Orla Pedersen skrev:

> Har Du meldt dig til ? Det løber snart ud.....

Jeg har ikke fået lavet en høvl ved MC'en her i vinter, den står blot i
stuen og glor - og der er trods alt lidt jeg gerne vil have lavet før
den komme ud at køre igen - ved ikke lige hvornår jeg får taget mig
sammen til at gøre noget ved den, min kalender ligner noget et barn har
malet over

men jeg ser lige på datoerne det kunne jo være at der er noget der kunne
passe og inden for en tid hvor jeg tror på at jeg er på gaden igen

Fra : KentBM

Dato : 17-02-08 13:00

Jesper Scheel-Bech wrote:
> 1) Er der nogen som kender forhandlere i storkøbenhavn/nordsjælland som
> forhandler Held støvler?

Jeg mener, at Taastrup Motorcykler forhandler Held, men prøv at ringe
til butikken på 4352 7472. Det er noget tid siden, at jeg har været der,
så det er muligt, at jeg tager fejl.

--

Kent

Fra : Jesper.Scheel.Bech@g~

Dato : 20-02-08 13:02

On Feb 16, 8:15 pm, jesper.scheel-b...@mail.dk (Jesper Scheel-Bech)
wrote:
> [...]
>
> Har iøvrigt også kig på Held's "DUST-OUT" touring handske, og er der nogen
> som kører med den, hører jeg meget gerne om jeres erfaringer?

Tak til alle for de gode råd.

Det lykkedes mig ikke at støve en forhandler op på Sjælland så jeg må
vist tage turen til Jylland hvis jeg vil prøve dem. Så kan jeg jo købe
dem samtidig..

Mht. DMC kursus så er jeg meget interesseret, men det er der
(heldigvis) også andre der er. Det er tæt på udsolgt! Første chance er
31 maj/1 juni i Randers (æv...bropenge..) eller 16/17 august i Tune
som er noget tættere på for mig (bor omkring Frederikssund). Nå, jeg
har skrevet til dem hvis der skulle komme et afbud..

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 20-02-08 21:41

Jesper.Scheel.Bech@gmail.com skrev:
> [...]

> som er noget tættere på for mig (bor omkring Frederikssund). Nå, jeg
> har skrevet til dem hvis der skulle komme et afbud..

Det skal nok lykkes
Og du bliver super glad for at få pudset formen - det er et kæmpe godt
kursus

--
Dun@nt 2x bronze

Fra : Torben Scheel

Dato : 21-02-08 08:54

Jesper.Scheel.Bech@gmail.com wrote:
> Det lykkedes mig ikke at støve en forhandler op på Sjælland så jeg må
> vist tage turen til Jylland hvis jeg vil prøve dem. Så kan jeg jo købe
> dem samtidig..

Prøv at ringe til P. Darling Sørensen i Hillerød - de har ophørsudsalg -
vist nok måneden ud. Måske er du held(ig)..

> [...]
> som er noget tættere på for mig (bor omkring Frederikssund). Nå, jeg
> har skrevet til dem hvis der skulle komme et afbud..

God idé med Bronzekursus - jeg har været på 2 siden jeg genstartede.

--
vh
Torben

Fra : Jesper.Scheel.Bech@g~

Dato : 24-02-08 13:44

Bingo! Scootergården i Stensved har utrolig meget Held på programmet,
også Vamos støvlen!

Interesserede kan checke http://www.sgnc.dk/

/J