Bagsæde søges af 61 årig i Rand
Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 15-02-08 10:23

Hæi der folkens

Har fået en lille henvendelse om en der har siddet bagpå en Shadow 1100
de sidste 5 år og nu søger et nyt.

Hun er 61, slank og singel, og kommer fra Randers-området, så det skulle
vist gerne være deromkring.

Hun kan ikke se sig selv uden bagsæde en hel sæson, så kender du en i
klubben eller en anden singel på ca. samme alder, så smid en mail i
nakken på \dkmc (snabela) hamselv . org/

Så vil hun blive noget så glad.

hamselv herfra

Fra : Anders Majland

Dato : 15-02-08 10:23

> Hun er 61, slank og singel, og kommer fra Randers-området, så det skulle
> vist gerne være deromkring.

Få hende igang med at tage kørekort til mc ... så gider hun ikke bagsæder
mere

/A

Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 15-02-08 12:50

Anders Majland skrev:
> Få hende igang med at tage kørekort til mc ... så gider hun ikke bagsæder
> mere
>
> /A

Det skrev jeg også, men hun er bange for at blive en af dem der ligger
og kører 60 på motorvejen hehe

hamselv herfra

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 15-02-08 18:50

hamselv (dkmc) skrev:

> Det skrev jeg også, men hun er bange for at blive en af dem der ligger
> og kører 60 på motorvejen hehe
>
> hamselv herfra

Så kan hun jo altid snuppe landevejen?
Det tager godt nok længere tid når man skal langt, men det er sjovere og
mere hyggeligt, hvis man har tiden til det.

Bortset fra det, så tror jeg at hun ville blive overrasket over, HVOR
hurtigt man bliver fartblind.

Derudover kan du hilse og sige at BMW-klubbens ældste aktive medlem er
en hel del ældre end hende, så det er aldrig for sent at tage kørekort
til mc.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 15-02-08 22:53

Aragorn Elessar skrev:

> [...]
>
> Derudover kan du hilse og sige at BMW-klubbens ældste aktive medlem er
> en hel del ældre end hende, så det er aldrig for sent at tage kørekort

En lille tilføjelse:
Medmindre lægen siger noget andet!

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Perminator

Dato : 15-02-08 19:35

Hej hamselv

> [...]
> Hun kan ikke se sig selv uden bagsæde en hel sæson, så kender du en i
> klubben eller en anden singel på ca. samme alder, så smid en mail i nakken

Nu ved jeg ikke, hvorfra i Randersområdet din veninde kommer fra?
Hvis hun skuer ud over nærområdet mod Djursland, er der tale om en af
landets største tætheder af motorcyklister i alle aldre.
Jeg har plukket lidt i listen over klubber, og sorteret Nitro-drengene fra,
men til gængæld medtaget Vi-ka-sejt, hvor gennemsnitsalderen gør, at www
ikke er relevant
Desuden links til nogen af de begivenheder, hvor bagsædepassagerer ofte ses.

http://www.auningmc.dk/

www.grundmc.dk

www.kajshold.dk

Vikasajt MC
Nydamsvej 1
Udby
8950 Ørsted

http://www.djurs-poker-rally.dk/

http://www.tirsdags-traef-paa-gl-estrup.dk/index.htm

Der skulle være gode muligheder for din veninde ved at tage kontakt til de
lokale klubber (listen er slet ikke komplet).

Bedste hilsener

--

"Perminator"
Per Misser