Marauder, Dragstar, Shadow ol.
Fra : jimmi1311

Dato : 13-02-08 06:22

Hej Allesammen

Jeg er på udkikg efter en fed og ikke alt for dyr chopper

Den skal være fra det her årtusiende og skal helt have køre under 20K.
Og prisen må helst ikke komme over de 80K.

Jeg har kigget på følgende:
Suzuki Marauder 800 ccm
Honda Shadow 600 ccm
Yahama Dragstar 650 ccm
Kawasaki vn 800 classic

Er der noget jeg skal holde mig fra. Fordele om ulemper??

MVH
Jimmi

Fra : Jan A Jensen

Dato : 13-02-08 16:08

>Jeg har kigget på følgende:
>Suzuki Marauder 800 ccm
>Honda Shadow 600 ccm
>Yahama Dragstar 650 ccm
>Kawasaki vn 800 classic
>
>Er der noget jeg skal holde mig fra. Fordele om ulemper??
>
>MVH
>Jimmi

du skal være opmærksom på at vt600 og dragstar 650 ikke har ret mange HK.
jeg mener de begge 2 ligger på omkring 40 hk.

Det gør at der ikke er meget spark i dem når de har passeret 90 km/t
vi havde selv en vt 600 årg2002 og den model har en træls vinkel på
forgaflen der gør at den faktisk vil dreje selv ( hedder måske overstyrer)

--
Jan A Jensen.
http://www.mccustomclubaalborg.dk

Fra : Henrik

Dato : 13-02-08 19:47

[...]

Husk lige at tage Suzuki Intruder med i vurderingen

Mvh

Henrik
Intruder 800 -99

Fra : Jørgen Z. Alexanders~

Dato : 13-02-08 23:18

jimmi1311 <wolff13@gmail.com> skrev:
>Hej Allesammen
>
>Jeg er på udkikg efter en fed og
>ikke alt for dyr chopper

Jeg kan stærkt anbefale Intruderen VS800.
De sidste 3 somre har jeg kørt 35 kkm uden problemer.
Den bruger hverken olie ell. vand og med et par fine ThunderBike-
pipes er der også ganske pæn lyd.
Som du måske kan ane, er den forøvrigt til salg. Vil godt ha
en 'køre-lidt-længere-maskine' i stedet.
Har kørt 66 kkm, er fra '92 og har lige fået nye knastkæder.!
--
Efter 25 år på 'behagelige' 4 hjul,
nu også lidt/meget sjovere på 2 hjul, med Zuki VS800 !!