hvem kan anbefales til en gammel honda cb ~
Fra : bk

Dato : 11-02-08 16:32

jeg har sådan en gammel svend og den skal lige justeres i karburator og have
strammet knastkæden.er der nogen som kan anbefale mekaniker/værksted i
nordsjælland eller nærmeste omegn af københavn?

Fra : Harald Blaatand

Dato : 11-02-08 17:26

"bk" <b.kjeldsen@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> strammet knastkæden.er der nogen som kan anbefale mekaniker/værksted i
> nordsjælland eller nærmeste omegn af københavn?

Du kunne jo prøve at spørge Henrik Balle .MC Gården i Slangerup
http://www.mcgaarden.dk/

- -

>Steen
Jernbanevej 2 - 3550 Slangerup - Tlf. 47 38 05 73

Fra : Piwo

Dato : 11-02-08 18:24

Prøv også at spørge Agusta motor på Frederiksborgvej i Søborg.

Han er ret god til disse Hondaer, men kan ind i mellem være lidt eksentrisk.

Piwo

Fra : Harald Blaatand

Dato : 11-02-08 18:43

"Piwo" <piwo@browar.pl> wrote in message
> Prøv også at spørge Agusta motor på Frederiksborgvej i Søborg.
>
> Han er ret god til disse Hondaer, men kan ind i mellem være lidt
eksentrisk.

> Piwo

klip

Shh.....det skal man være for at skrue på de gamle Hondaer...

- -

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 11-02-08 19:13

> "bk" <b.kjeldsen@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

AGUSTA MOTOR er en firestjernet oplevelse - svingende fra fremragende, jeg
gentager fremragende service - til udspekuleret ydmygelse af kunden!

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 11-02-08 19:34

"John de Summer-Brason" <brason@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> AGUSTA MOTOR er en firestjernet oplevelse - svingende fra fremragende, jeg
> gentager fremragende service - til udspekuleret ydmygelse af kunden!
ROFL!!
Der må være en historie bag den svada?

Michael

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 11-02-08 21:53

> Der må være en historie bag den svada?

Jeg er bortvis som kunde fra butikken, da han fandt ud af at jeg både
købte dæk i Tyskland og skruede på min maskine selv.

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR600F '98, TS250 '82, XR650L '95

Fra : Thomas Jensen

Dato : 12-02-08 06:59

> Jeg er bortvis som kunde fra butikken, da han fandt ud af at jeg både
> købte dæk i Tyskland og skruede på min maskine selv.

pyyyha slemme dreng

Thomas Jensen
Kawasaki ZX9R ´98 & DT125 ´88
http://dfmc.dk/?id=11
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=3099

Fra : Futte & Co.

Dato : 12-02-08 18:48

Jens Jacob Bager Jensen skrev:

> Jeg er bortvis som kunde fra butikken, da han fandt ud af at jeg både
> købte dæk i Tyskland og skruede på min maskine selv.

Aiiiee, det gør man da heller ikke
Skrue selv , og så tilmed køv'ind i udlandet, det'et skråplan
Du sku tvinges hen til "hhm-mc-c" hjørnet, sku du.
Så ka' du lær'det

--

Jørgen, Brøndby
http://dfmc.dk/?id=70

Fra : Torben Scheel

Dato : 12-02-08 08:26

Michael Kirkegaard wrote:

> Der må være en historie bag den svada?

Ikke een - utallige.

I november holdt han længere åbent da jeg stod og manglede en knastkæde
(davidsilver havde fejlet noget så eftertrykkeligt) - og da vi ankom
kunne kun en passere døren af gangen for vinteropbevarede cykler. Kæden
og pengene blev skubbet hen over en gammel Bol D'or - vi kunne ikke nå
ind til disken. Klaus havde professionalitet nok til at finde den
billigste D.I.D. kæde der kunne bruges, nu den alligevel skulle skilles ad.

Gode råd til renovering af en CB400F var der også tid til engang i
80'erne, og "No cure, no pay" er normalt parolen.

Agusta er et af de sjældne steder der er på linie med Erik Schnabels
butik og Banani sport. Absolut en oplevelse - diamentralt modsat
THansen, Aldi og Jem og Fix.

--
vh
Torben

Fra : Futte & Co.

Dato : 11-02-08 20:58

bk skrev:
> jeg har sådan en gammel svend og den skal lige justeres i karburator og have
> strammet knastkæden.er der nogen som kan anbefale mekaniker/værksted i
> nordsjælland eller nærmeste omegn af københavn?

Lydmuren i Stenløse
Min tidligere cb550F'er er blevet justeret der. Den går som en "næsten"
ny, siger den nye ejer

Fra : bk

Dato : 12-02-08 03:11

Jeg takker for alle tips.