burgman i den blå avis .. nu væk
Fra : Jan A Jensen

Dato : 07-02-08 18:04

Hej for et par dage siden kiggede jeg på en 400 burgman i den blå avis..
nu ville jeg så ringe til manden og ser at annoncen er væk, i den nye blå
avis

jeg har ikke den trykte avis fra sidste uge. så jeg ved ikke om den var
deri. eller om annoncen er udløbet på nettet..Ell måske fjernet fordi
scooteren er solgt...

er der noget at gøre ?? nogle ideer..??

--
Vh.
Jan A Jensen.

Fra : Anders Majland

Dato : 07-02-08 18:29

> er der noget at gøre ?? nogle ideer..??

Sætte en annonce i DBA under købes ...

/A

Fra : Jan A Jensen

Dato : 07-02-08 18:34

> Sætte en annonce i DBA under købes ...
>
> /A
jae. det kunne jeg jo.. Meeen det var jo lige "den ene" burgman jeg tænkte
på... noget med pris og kilometer.

Fra : CL

Dato : 07-02-08 19:04

Jan A Jensen wrote:
> "Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> skrev i en meddelelse

> jae. det kunne jeg jo.. Meeen det var jo lige "den ene" burgman jeg
> tænkte på... noget med pris og kilometer.

Der er der så nok også andre der har tænkt

Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : Jan A Jensen

Dato : 07-02-08 19:46

> Der er der så nok også andre der har tænkt
>
> --
jae måske nok ja..

Fra : SB

Dato : 07-02-08 20:04

"Jan A Jensen" <jaj@webnetmail.detteskalfjernes.dk> skrev i en meddelelse

> jae måske nok ja..
>
> --
> Jan A Jensen.

Hvad havde den kørt og hvor gammel var den?

Søren

Fra : Jan A Jensen

Dato : 07-02-08 22:20

> Hvad havde den kørt og hvor gammel var den?
>
> Søren
her er hvad jeg kan finde nu om den...

Billige motorcykler > Brugt Suzuki > Suzuki an 400 burgman 400 ccm ...
Suzuki an 400 burgman, 400 ccm, '06, km 3.800, blå metal,
m.afgift,STADIG FABRIKS GARENTI SOM NY MED NR PLADER. ... Esbjerg V |
Jylland - Syd- og Sønder ...
www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=53323430 - Lignende sider

og prisen var 56 kg mener jeg

Fra : Leif

Dato : 08-02-08 16:41

"Jan A Jensen" <jaj@webnetmail.detteskalfjernes.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Suzuki an 400 burgman, 400 ccm, '06, km 3.800, blå metal,
> m.afgift,STADIG FABRIKS GARENTI SOM NY MED NR PLADER. ... Esbjerg V |

Her er der masser - også din.
http://216.239.59.104/search?q=cache:tpR5MuRhLI8J:shopping.kelkoo.dk/ssc-173701-burgman.html+400+ccm,+%2706,+km+3.800&hl=da&ct=clnk&cd=1&gl=dk

Mvh, Leif

Fra : Jan A Jensen

Dato : 08-02-08 18:20

> Her er der masser - også din.
> http://216.239.59.104/search?q=cache:tpR5MuRhLI8J:shopping.kelkoo.dk/ssc-173701-burgman.html+400+ccm,+%2706,+km+3.800&hl=da&ct=clnk&cd=1&gl=dk
>
> Mvh, Leif
ja tak.. MEN der er ingen kontakt oplysninger og derfor kan jeg ikke få fat
i ejeren for at høre om den er solgt