Debat om pædofili m.m.
Fra : lilglover

Dato : 06-03-08 12:42

Hej

Ønsker en debat om forskellen mellem pædofili eller bare synes om
børn(ikke på den sexuelle måde).

Eller er der nogen større forskel på dette i jeres øjne.

Spørger i forbindelse med studie.

Hvis det var muligt ville jeg gerne snakke med nogen med ovenstående
interesse, selvfølgelig anonymt over email eller lign.

M.v.h.
Jan

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 06-03-08 22:26

lilglover wrote:
> Ønsker en debat om forskellen mellem pædofili eller bare synes om
> børn(ikke på den sexuelle måde).
>
> Eller er der nogen større forskel på dette i jeres øjne.

Is this a trick question? Du har jo netop defineret forskellen med dit
spørgsmål: Hvorvidt der er seksuel tiltrækning involveret eller ej.

Nå, under alle omstændigheder kunne du overveje at kontakte Dansk
Pædofiliforening. Den er mig bekendt ikke blevet forbudt endnu, selvom
forskellige politikere har forsøgt det.

(og inden der nu er nogen der springer på og begynder at råbe op om at
forbyde den, så prøv at undersøge hvad ytringsfrihed betyder først)
--
Far + digitalkamera + webserver = http://ekot.dk/dagbog/