Motour.dk
Fra : Edvard Korsbæk

Dato : 04-02-08 21:58

Erfaringer?

Det ser forbandet spændende ud!

Edvard Korsbæk

Fra : Anders Majland

Dato : 04-02-08 22:31

> Erfaringer?
> Det ser forbandet spændende ud!

Martin var afsted i Januar:
http://www.tenere.dk/2007/dakar2008/dakar2008.htm

Jeg er næsten slet ikke spor misundelige Det så godt nok temmeligt træls
ud, og helt galt går det når man kigger på hans billedgalleri på
www.dakar2008.dk

Fra : KentBM

Dato : 04-02-08 22:41

Anders Majland wrote:
> Jeg er næsten slet ikke spor misundelige Det så godt nok temmeligt træls
> ud, og helt galt går det når man kigger på hans billedgalleri på
> www.dakar2008.dk
Det var dog nogle ubehagelige billeder. Dem bliver jeg vist nødt til
lige at se igennem i morgen, når jeg har bedre tid.

--

Kent

Fra : frølårsraketten

Dato : 05-02-08 16:10

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> skrev
> Jeg er næsten slet ikke spor misundelige Det så godt nok temmeligt
> træls ud, og helt galt går det når man kigger på hans billedgalleri på
> www.dakar2008.dk

Ja, det er frygteligt...

Efter kig på 200-300 billeder uden billedtekst - hvoraf mange var med samme
motiv - fik jeg nok. Jeg synes dog, at jeg kunne genkende et hotel i Er
Rassidia oppe i Atlasbjergene, hvor jeg for mange år siden har boet og
arbejdet.

°/¥\°
«=(Ô)=»
[] Pierre

Fra : Anders Majland

Dato : 05-02-08 16:16

> Efter kig på 200-300 billeder uden billedtekst

Så tag da historien istedet:
http://www.tenere.dk/2007/dakar2008/dakar2008.htm
(som jeg har postet en gang - jeg formoder at Martin der har taget et
"passende" udvalg af billeder med ...)

Fra : frølårsraketten

Dato : 05-02-08 16:41

> [...]
> http://www.tenere.dk/2007/dakar2008/dakar2008.htm
> (som jeg har postet en gang - jeg formoder at Martin der har taget et

jo jo det har jeg også, men dér var heller ingen geografiske stednavne
eller turbeskrivelse (bortset fra København, London, Atlasbjergene (som
dækker et kæmpe område), Marabech i Marokko (som jeg ikke kan finde) og
endelig Dakar (som jeg dog ikke tror de besøgte)).

°/¥\°
«=(Ô)=»
[] Pierre

Fra : Splejsen

Dato : 05-02-08 17:47

>Marabech i Marokko (som jeg ikke kan finde) og endelig Dakar (som jeg dog
>ikke tror de besøgte)

Mon ikke det er Marrakech ??
Marrakech er Marokkos næststørste by, med 1million indbyggere

Matti D

Fra : MD

Dato : 05-02-08 08:22

Jeg har været på tur med Motour til Tyskland, sidste år.
40 mand i to grupper
4 rejseledere

Alt perfekt.
Motour går op i sikkerhed, og at tingene er klar som vi når frem, og om alle
har forstået hvordan der skal køres.

Da jeg kom hjem igen, kunne jeg næsten ikke huske hvor jeg havde været
.... for hjerne var blevet koblet på stand by. Vi blev båret mentalt fra sted
til sted.
Alt var der sørget for, ingen blev glemt, der var plads til alle.

Jeg tænkte faktisk kun på at nyde kørslen.

Super fedt - og jeg har kun gode minder fra den tur, med Motour.

Hvis du kommer til Herning MC-Show 2008, så har Motour en stand, hvor du kan
få en snak med ejeren Henrik Tang.
Han var med i sidste weekend i Kjøwenhavn, og står på udstillerlisten på
MC-show2008´s udstillerliste.
Han er ikke til at overse med sine 2.05 m.

Har stand ved siden af Touring-klubben

MC-show2008: http://www.mcshow08.dk/
Motour: http://www.motour.dk/ (Se under "Off-road rejser")

/Matti
(der ingen interesse har i Motour, men "bare" er en meget tilfreds kunde).

Fra : Biker-Torben®

Dato : 05-02-08 16:48

"Edvard Korsbæk" <edvard@bb-soft.dk> wrote in message
> Erfaringer?
> Det ser forbandet spændende ud!
> Edvard Korsbæk

Jeg kan kun anbefale www.motour.dk - jeg har indtil videre været med på en
perfekt snescootertur og en perfekt gennemført tur på egen motorcykel gennem
de baltiske lande.

Kendetegnet for Henrik Tang og Motour er, at alt er uhyre veltilrettelagt,
og der er kælet for detaljerne.

Læs om og se billeder fra turen gennem de baltiske lande:
http://bikertorben.dk/baltikum/

--
Hilsen
Biker-Torben

Fra : Claus Rittig

Dato : 05-02-08 18:32

"Biker-Torben®" <skriv_ikke_til_denne_mail@hotmail.com> skrev i en
meddelelse

> Kendetegnet for Henrik Tang og Motour er, at alt er uhyre veltilrettelagt,
> og der er kælet for detaljerne.

Han er en af mine gamle venner. Han er gennemført perfektionist, og har
levet hele sit liv dels på motorcykel, dels i rejsebranchen, så hvis ikke
han kan sit kram...

Rittig

Fra : Edvard Korsbæk

Dato : 05-02-08 22:31

OK, jeg har bestilt og fået bekræftet 'Ofroad Spanien'.
Jeg gjorde iøvrigt opmærksom på at der var en detalje, dre kunne være mere
klar på hjemmesiden - En time efter var den rettet.
Perfektionist ....

Edvard Korsbæk

Fra : Christian

Dato : 06-02-08 00:22

Edvard Korsbæk wrote:
> OK, jeg har bestilt og fået bekræftet 'Ofroad Spanien'.

uhuuuu.... netop denne spanienstur skulle være helt super...... (klart
misundelig her)...... glæd dig!
evt. check dette link hvis du vil forvarme til løjerne... (laang tråd fra
tenere.dk om forberedende øvelser, forventninger og til sidst videoer etc)
http://www.tenere.dk/forumnew/forum_posts.asp?TID=1973&KW=offroad+spanien&PID=18345#18345

Christian

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 06-02-08 20:36

Edvard Korsbæk skrev den 05 feb 2008 i

> OK, jeg har bestilt og fået bekræftet 'Ofroad Spanien'.
> Jeg gjorde iøvrigt opmærksom på at der var en detalje, dre kunne
> være mere klar på hjemmesiden - En time efter var den rettet.
> Perfektionist ....

Hva´så Edvard - er det så med MZén eller Silverwingén ?

--
Mvh - Arne Lorenzen

Fra : Edvard Korsbæk

Dato : 06-02-08 23:23