Hvad er det for en model ...?
Fra : Claus

Dato : 03-02-08 20:51

Hej har brugt købt en Yamaha YFM80 Moto 4, som jeg ikke kan finde indhugget
stelnummer på.

Der står dog en label med nummeret 5NE2-010.

Nogen, som ved hvor jeg kan finde årgangen ud fra dette nummer?

På forhånd tak.

Mvh.

Claus

Fra : bøv

Dato : 04-02-08 18:38

"Claus" <claus@vittingfamily.dk> skrev i en meddelelse
> Hej har brugt købt en Yamaha YFM80 Moto 4, som jeg ikke kan finde
> indhugget stelnummer på.
>
> Der står dog en label med nummeret 5NE2-010.
>
> Nogen, som ved hvor jeg kan finde årgangen ud fra dette nummer?

Det er en årgang 2001 og til det franske marked.(010=Frankrig)
nedenunder på din label står der et bogstav , det angiver farven,
vil tro det er et A=DEEP PURPLISH BLUE SOLID E

Bøv