DAF forsikring, nogen der kender ?
Fra : Thomas Jensen

Dato : 03-02-08 17:41

Hey,

jeg er faldet over DAF forsikring, efter at have læst et indlæg på
motorcykelgalleri.dk.

Nogen der kender selvskabet og deres service hvis skaden er sket ?
Deres kasko til min ZX9R kan gøre billigere end jeg har hos GF idag.
Selvrisiko er dog herlige 20% som Top DK og andre.

Thomas Jensen
Kawasaki ZX9R ´98 & DT125 ´88
http://dfmc.dk/?id=11
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=3099

Fra : Ralph Køster

Dato : 04-02-08 08:28

Prøv hos ALM brand.

Blackbird uden ancinitet, fuld kasko 7088,- pr. år.
Jeg er 41 år.
Ingen stigning ved skade men heller ingen trin ned ved skadesfri kørsel.

Fra : dtext.news.tele.dk

Dato : 04-02-08 09:13

> Prøv hos ALM brand.

jo tak for tippet (har prøvet), men nu gik det mest på om nogle kendte DAF
forsikring

mvh