Topdanmark sænker priserne
Fra : Splejsen

Dato : 28-01-08 23:33

Endnu en til orientering og opfølgning på MKS-74´s indlæg d. 25.01
http://www.mctc.dk/?id=15874&nyhed_id=14954&pageType=1

Søren

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 28-01-08 23:38

"Splejsen" <Splejsen_fyn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Endnu en til orientering og opfølgning på MKS-74´s indlæg d. 25.01
> http://www.mctc.dk/?id=15874&nyhed_id=14954&pageType=1
>
> Søren
Jamen det lyder da sådan set fint - men hvornår får man så en returcheck på
for meget indbetalt præmie ?
Den seneste opkrævning kom jo her til nytår og der havde jeg da svært ved at
se nogen præmienedsættelse - men dengang vidste de måske slet ikke at de
ville regulere priserne nedad ?
Heller ingen information til kundernen endnu - lad os lige vente lidt med at
klappe af dem til der kommer resultater i (vores) kasse.
Ellers er det lidt billigt for dem at få medieomtale på dem måde.

--
Jesper Hedegaard

Suzuki Svage når vejret spiller
Suzuki Jimny når det spilder

Fra : Ole Schultz

Dato : 29-01-08 00:03

On Mon, 28 Jan 2008 23:32:43 +0100, "Splejsen"
<Splejsen_fyn@hotmail.com> wrote:

>Endnu en til orientering og opfølgning på MKS-74´s indlæg d. 25.01
>http://www.mctc.dk/?id=15874&nyhed_id=14954&pageType=1
>
>Søren

Ja, og hvis de så ændrer selvrisko'en på 20% ved tyveri til noget mere
rimeligt, så er de ved at være konkurrencedygtige. Men også kun ved,
der er andre der gør der billigere og bedre.

Min opfattelse er at rigtigt mange glemmer denne 'lille' klausul, som
hurtigt kan blive en betydelig økonomisk lussing.

NB! Hvor mange ville accepterer at forsikre madkassen på de samme
vilkår

mvh Ole

Tidl. TopD kunde, som dog ikke har fået stjålet nogen MC