Danske søkort til OZI Explorer???
Fra : Kim Gomez

Dato : 25-01-08 17:42

Hej NG

Hvor kan jeg skaffe Danske søkort til OZI Explorer ????

mvh

Kim Gomez

Fra : Ole Pagh

Dato : 25-01-08 18:17

Den 2008-01-25, skrev Kim Gomez:
> Hej NG
>
> Hvor kan jeg skaffe Danske søkort til OZI Explorer ????

Tyske søsportskort tilhørende CD fra NV-Verlag kan importeres i
OziExplorer og evt. videre eksporteres til OziCE i Ozi's eget format.

Ellers er der den tunge vej med at kopiere udsnit fra Det Levende
Søkort, sy dem sammen igen i et dertil indrettet program, og til sidst
kalibrere dem i Ozi.
Det tager tid, men er ikke uoverkommeligt for et par enkelte
søkortnumre.

Scanning af papirkort og derefter kalibrering er også en mulighed.

--
hilsen Ole
(mail: fjern x'erne i mail adr.)

Fra : Kim Gomez