Bådbyggere
Fra : Søren Sømand

Dato : 24-01-08 22:40

Hej NG.
Jeg har et håndværkertilbud af en gammel båd der er ved at stige mig over
hoved. Derfor har vi overvejet at få noget hjælp på, så vi også kan komme
ud at sejle på et tidspunkt, men så melder spørgsmålet sig jo: Hvad koster
den slags og har bådbyggere samme ry som alm. håndværkere?
Nogle erfaringer med den slags personager på sjælland, gerne sydpå?

Det er en glasfiber trimaran der skal forstærkes ved bommene på
hovedskrovet og noget arbejde på dækket. Burde kunne gøres på en uges tid
af 2 proffer med plads og værktøj til den slags...
/Søren Sømand

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-08 13:37

"Søren Sømand" <soren@sotoq.dk> skrev i en meddelelse
news.t5gegegqsyc6yq@zepto-4200...
> [...]
> hovedskrovet og noget arbejde på dækket. Burde kunne gøres på en uges tid
> af 2 proffer med plads og værktøj til den slags...

Rødvig bådebyggeri kan varmt anbefales som et værft, der laver ordentligt
håndværk.
Du kan googlee dig til deres hjemmeside, som jeg ikke lige har linket til.

MVH
Egon

Fra : Søren Sømand

Dato : 25-01-08 19:36

Hej Egon.
Tak for tippet.
Deres hjemmeside er jo ret god, så jeg tror lige at de får et opkald en af
dagene.
/Søren Sømand