Honda CB 500 F
Fra : Ukendt

Dato : 23-01-08 18:09

Hej Gruppe....

Jeg leder efter en Honda CB 500 F 4in4
Dem er der ikke så mange til salg af, derimod er der flere CB 500 F 4in1
Hvis jeg vælger at investerer de ca. 7000 kr. et nyt sæt 4in4 koster.
På hvilke årgange kan det så lade sig gøre at monterer dette i stedet for
4in1 ?

Hilsen
Jack

Fra : Ivar

Dato : 23-01-08 22:05

Jack skrev:

> På hvilke årgange kan det så lade sig gøre at monterer dette i stedet for
> 4in1 ?

Så vidt jeg ved er alle CB500 four leveret med 4i4. I 1976 blev
den boret op til 550 og fik 4i1.
En 4i1 til en CB 500F må være uoriginal.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/

Fra : Big Mumi

Dato : 24-01-08 11:04

http://www.mgh-bikes.de/bikes/details.html?UID=5405

--
Venlig hilsen / Mit freundlichen Grüßen / Best Regards.
Carsten Hansen

Fra : Ivar

Dato : 24-01-08 17:25

Big Mumi skrev:

> http://www.mgh-bikes.de/bikes/details.html?UID=5405

Ja, det er en uoriginal 4i1. (Jeg er ikke helt med på hvad du
prøver at sige)

Ivar Magnusson

--
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/
Hvis du er træt af at Outlook Express ikke finde ud af

Fra : Armand

Dato : 25-01-08 19:50

Ivar skrev:

> Ja, det er en uoriginal 4i1. (Jeg er ikke helt med på hvad du
> prøver at sige)

Du spørger om på hvilke årgange af 500'eren at man kan montere (det
originale) 4-4 system!
Big Mumi konstanterer at der oprindeligt kun sad 4-4 på 500'eren, og at
det var den senere 550'er der havde 4-1.
Ergo: Man kan sætte 4-4 på alle 500'erne, derved at dét har de haft fra
nye af :-|

--
Armand.

Fra : Ivar

Dato : 25-01-08 20:02

Armand skrev:

> Du spørger om på hvilke årgange af 500'eren at man kan montere (det
> originale) 4-4 system!

Nej, jeg fortæller Jack, at den originalt havde 4i4 og at 4i1
er uoriginalt. Big Mumi giver et link til en uoriginal 4i1,
det kan jeg ikke rigtigt forstå årsagen til.
(Hvorfor du skriver, at jeg spørger hvilke årgange man kan
montere 4i4, kan jeg heller ikke forstå

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/

Fra : Armand

Dato : 25-01-08 20:18

Ivar skrev:

> [...]
> det kan jeg ikke rigtigt forstå årsagen til.
> (Hvorfor du skriver, at jeg spørger hvilke årgange man kan

OK.
Jeg skred én takt i indlægs-syntaksen og antog Ivar for at være den
oprindelige spørger.
Så det er klart at mit indlæg ikke giver mening (andet end hvis Jack
vitterligt havde brug for at få Ivar's første svar skårt ud i pap :-/ )

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-08 11:46

"Jack" <cb400snabelalittle-honda.eu> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvis jeg vælger at investerer de ca. 7000 kr. et nyt sæt 4in4 koster.
> På hvilke årgange kan det så lade sig gøre at monterer dette i stedet for

Det kan jeg ikke svare dig på , men her http://www.four-shop.de/ tager de
"kun" 690.- Euro
+ forsendelse

--