Ombygget Golden Wing ??
Fra : Mogens

Dato : 18-01-08 12:17

http://fpn.dk/motor/mc/article1235415.ece

Gad vide hvad de mener med; ombygget Golden Wing

Jeg kan ik´ se hvad der er bygget om ??

Mogens

Fra : p.jarnbak

Dato : 18-01-08 13:00

"Mogens" <mhj_oksenvej@hotmail.com> wrote in message
> http://fpn.dk/motor/mc/article1235415.ece
>
> Gad vide hvad de mener med; ombygget Golden Wing
>
> Jeg kan ik´ se hvad der er bygget om ??
>

> Mogens

Du kan da ikke købe den i den farve originalt,eller er det kommet på 2008
modelen.

mvh Palle.

Fra : Brian Sørup

Dato : 18-01-08 14:50

"Mogens" <mhj_oksenvej@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://fpn.dk/motor/mc/article1235415.ece
>
> Gad vide hvad de mener med; ombygget Golden Wing
>
> Jeg kan ik´ se hvad der er bygget om ??

Det kræver også et trænet øje...
Der er bl.a. tappet vand af pølsekogeren og olie af frituren for at
spare vægt.
Styret er afmonteret, den vil alligevel kun køre ligeud.
Sidetasker og topbox afmonteret for at mindske vindmodstand.
Passagersædet er bygget om til kombineret ryglæn/bagagerum - der skal jo
være plads til nogle pølser og et par brød.
--
Brian Sørup
VFR 750 F RC36

Fra : Allan K. Poulsen

Dato : 18-01-08 20:38

"Mogens" <mhj_oksenvej@hotmail.com> wrote in message
> http://fpn.dk/motor/mc/article1235415.ece
>
> Gad vide hvad de mener med; ombygget Golden Wing
>
> Jeg kan ik´ se hvad der er bygget om ??
>

> Mogens

Hehe, I får smilet frem drenge.

Jeg mener at huske, at Goldwing har 15" fælge. Er de ikke lidt mindre på den
viste, og jævnfør teksten ombyggede, model?

--
Allan
Aprilia SL1000

Fra : SB

Dato : 19-01-08 11:31

> [...]
>
> Jeg mener at huske, at Goldwing har 15" fælge. Er de ikke lidt mindre på
> den viste, og jævnfør teksten ombyggede, model?

Gad vide om synesfolkene også ville smile hvis man trillede den ind i en
dansk synshal

Søren