xenon på mc
Fra : tp

Dato : 16-01-08 23:18

Hejsa

Har overvejet vibra-lys, men synes det er for dyrt og det giver næppe ekstra
lys.
Har set at man kan få xenon kit til mc for ca 600kr. Problemet er bare, at
for biler skal der være niveau just og vaskere på glasset. Det har min
bimmer ikke just. Fordelen er dog, at jeg helt sikkert ville blive set, og
de ville ikke forvente at det var en knallert, men noget større og
hurtigere, så fristet er jeg jo.

så så jeg at nye bimmere kan fås med xenon, så de må jo have løst dette
lovkrav. nogen der ved hvordan, og om det kan "portes" med over på en
gammel bimmer

Vedr lysstyrke : Har tidligere kørt med "lastbil" pærer der ydede omkring 75
watt i stedet for normalt og det fik jeg aldrig noget "langt lys" fra andre
trafikanter for...

Mvh TP
R1100RS

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 17-01-08 11:44

tp wrote:

> Hejsa

snip noget om lys på mc.

> [...]

> watt i stedet for normalt og det fik jeg aldrig noget "langt lys" fra andre

Faldt over dette link hos bmw klubben.

www.xenonkungen.se ved ikke om det er noget for dig

Jens B. Rsmussen
www.kantanamc.dk

Fra : tp

Dato : 18-01-08 07:22

> Faldt over dette link hos bmw klubben.
> www.xenonkungen.se ved ikke om det er noget for dig

tjae, det er så vidt jeg kan se blot salg af lys (til ca dobbelt pris af
tyskland), men ikke så meget om evt problemer mv omkring xenon på mc