Farligt at køre MC ? (video om ikke-MC)
Fra : TGSC

Dato : 13-01-08 14:27

Vist så.. men der findes ting der er endnu farligere :
http://www.youtube.com/watch?v=LWLbu1wIIEo
http://www.buggy-rollin.com/
Man kan kun blive ved med at have det sjovt på kanten af livet hvis
man forstår at håndtere risikoen. Man kan altid lære mere.

Fra : OZ3BTO

Dato : 14-01-08 04:51

"TGSC" <nejtilspam@sol.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Må være den ultimative fart oplevelse ..

Hvor kan man købe såen dragt ? :D

Erik

Fra : Allan K. Poulsen

Dato : 14-01-08 10:27

http://www.youtube.com/watch?v=LWLbu1wIIEo
http://www.buggy-rollin.com/
Man kan kun blive ved med at have det sjovt på kanten af livet hvis
man forstår at håndtere risikoen. Man kan altid lære mere.

Shit en adrenalin-junkie. Det eneste jeg har at sige hvis den fyr misser et
sving eller møder en uheldig bil(mc)ist er:
"It means, buckle your seatbelt, Dorothy. 'Cause Kansas, is goin' bye-bye"

--

Mvh,

Allan

Aprilia SL1000

Fra : B & O

Dato : 14-01-08 17:16

Fy for den.... Det turde jeg altså ikke at prøve fra den bakketop. Det må
føles vanvittigt hurtigt så tæt på asfalten.
Sådan en dragt må da også koste kassen!
Kan man mon få den kaskoforsikret?

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 14-01-08 19:55

B & O skrev:
> Fy for den.... Det turde jeg altså ikke at prøve fra den bakketop. Det må
> føles vanvittigt hurtigt så tæt på asfalten.
> Sådan en dragt må da også koste kassen!
> Kan man mon få den kaskoforsikret?

Jeg tænkte på noget andet da jeg så den. Har han nogen form for
ansvarsforsikring. Man ser adskillige modkørende som kan komme slemt til
skade for sådan en idiot. Han/hun bliver sikkert selv dræbt.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Anders Majland

Dato : 14-01-08 20:34

> Jeg tænkte på noget andet da jeg så den. Har han nogen form for
> ansvarsforsikring. Man ser adskillige modkørende som kan komme slemt til
> skade for sådan en idiot. Han/hun bliver sikkert selv dræbt.

Han er sikkert kategoriseret som fodgænger / rulleskøjteløber. I DK er
rulleskøjteløb jo nærmest forbudt (skal køre på fortov) men måske andre
lande har lovgivning på området..

Det er nogen år siden jeg første gang så et klip med sådan et menneske på
hjul, men der er organiserede konkurrence i "sæbekassebil" hvor de kører
lige så vildt - Men som altid ræs hører hjemme på lukkede baner ....

Fra : Lars Nielsen

Dato : 16-01-08 00:18

Anders Majland wrote:
> - Men som altid ræs hører hjemme på lukkede baner ....

Schludder...!!

Ræs hører hjemme på PS3 med en 60" Pioneer Full HD i en lille brønd omgivet
af subwoofere ( for os fattigrøve, der ikke har råd til ræs på "rigtige"
hjul... )

Lars / Viborg

--

- Se vores nye hjemmeside på www.sound2vision.dk

Fra : Anders Majland

Dato : 16-01-08 12:38

> Ræs hører hjemme på PS3 med en 60" Pioneer Full HD i en lille brønd
> omgivet af subwoofere ( for os fattigrøve, der ikke har råd til ræs på
> "rigtige" hjul... )

Der gør heller ikke så ondt når man styrter ... Står ovenstående i demo
rummet, så kan du jo nok lokke nogen motorcyklister inden for

Jeg "klarer" mig hjemmeræs med fjenstyrede biler, scalextric racerbane og pc
med projektor ..

Fra : Emil

Dato : 16-01-08 01:47

On 16 Jan., 00:17, "Lars Nielsen" <lars_concor...@hotmail.com> wrote:
> [...]

Kylling, tag du en tur på striben, så skal du se rigtigt ræs på
offentlig vej. Eller en tur til alperne, der kan man også ræse.

> [...]
> af subwoofere ( for os fattigrøve, der ikke har råd til ræs på "rigtige"

Hehe, hvis fattigrøven havde brugt de 40.000 kr til PS3, TV og HiFi,
så kunne der næsten komme en hel DM sæson ud af det.

Emil

Fra : Anders Majland

Dato : 16-01-08 12:41

> Kylling, tag du en tur på striben, så skal du se rigtigt ræs på
> offentlig vej.

Hvis ellers dem der kører på striben har fået lukket af så der ikke kommer
"uskyldige" på tværs så er jeg lidt ligeglad med hvad de laver - Men
dragracing tænder mig ikke rigtigt, hverken lovligt eller ulovligt.

> Eller en tur til alperne, der kan man også ræse.

Hvorfor så ikke stoppe ved nurnburgringen - der er trods alt ensrettet ...

/A - der er træt af dem der køre ræs og/eller hasarderet på offenlig vej -
både fordi de ødelægger motorcyklister omdømme men også fordi de er til fare
for os andre