Hej Orla
"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> skrev i en
meddelelse >
http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw/service/index.html
>
> Taler vist for sig selv........
Det taler i høj grad for sig selv (Stærk dokumentation)
Hvad angår BMWs oprindelige kvalitet og finish på det afleverede produkt, så
står din dokumentation i høj kontrast til den historie, der var fremme i P4
Østjylland i går, om at BMW-fabrikken stillede op hos bilforhandler i Odense
med 11 personer, iblandet advokater, teknikere og chefer, for at håndhæve,
at alle reservedele og after market produkter skulle være originale, og leve
op til fabrikkens høje kvalitetskrav (!).
De virkede ikke truende, men der skulle ikke være tvivl om budskabet.
Hvad Haldrup angår, så er det jo manglende mekanikerkompetance, som ledelsen
er med til at dække over eller understøtte, hvilket kun kan være af
profithensyn.
Måske du skulle kontakte fabrikken, og bede om at det 11 personers rejsehold
også så på den type diskrepans mellem fabrikkens intentioner, og det rent
faktisk præsterede ude hos forhandlerne.
Godt Nytår
Perminator