On Fri, 4 Jan 2008 21:01:17 +0100, Mads Rasmussen wrote:
> jég ville gå mindst ligeså
>> meget op i hvor meget plast der er flikket sammen på bagsiden og hvor
>> mange tappe og øjer der er knækket i ureperapel stand :-|
>> Derudover er der rig mulighed for at kåberammen er trykket ud af form så
>> kåbedelene sidder tvunget og derfor knækker om føje tid :-|
>
>
> Hej Armand =)
>
> Vi har været ude og se på den en enkelt gang, mig og en kammerat der har en
> kawasaki. Den så virkelig pæn ud, den manglede dog blink til begge sider.
> men der var plads til dem. det er ikke den originale kåbe der sidder på, han
> har selv monteret en anden fra en 1993 model, samtidigt er der lavet andre
> sæder osv.
Hvilket indikerer styrt. :-/
> derfor jeg regner med tingene er lavet ordentligt, men det er da helt
> sikkert noget jeg vil kigge efter når jeg skal ud og se på den igen :D
Den kán være lavet ordentlig, men i mange tilfælde er der fælder, som er
overset. Lån lidt værktøj hos sælger, løsn et par af boltene, der holder
kåben midt på siden, bliver der store gab mellem kåbesider, og beslag, (2-3
mm. eller mere), så løb som bare fanden, _eller_, forvent total
adskillelse, og opretning af beslag, _før_ at Du tager maskinen ibrug.
Ellers ender Du med revnede kåbedele. Det er bestemt ikke umuligt at rette
op, men det tager mange forsøg > tid.
--
mvh
Orla Pedersen, som spilder sin tid på én som har "købt"
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
http://home20.inet.tele.dk/tfv/general/clearout oprydning, opdateret
2-1-2008