Lille gave fra FDM til MC'ister ?
Fra : Max Andersen

Dato : 28-12-07 11:50

Fra : Per

Dato : 28-12-07 14:05

Max Andersen wrote:
> http://nyhederne.tv2.dk/video/index.php/nodeId-9844024.html

Drabet på Bhutto ?

/Per

Fra : Armand

Dato : 28-12-07 14:10

Per skrev:
> Max Andersen wrote:
>> http://nyhederne.tv2.dk/video/index.php/nodeId-9844024.html
>

> Drabet på Bhutto ?

Længere fremme!
Ellers find klippet blandt billederne til højre!

--
Armand.

Fra : Max Andersen

Dato : 28-12-07 16:04

Per wrote:

> Drabet på Bhutto ?

sorry :)

Håber dette hjælper....

http://nyhederne-dyn.tv2.dk/video/index.php/nodeId-9844026.html

Max

Fra : Moller

Dato : 28-12-07 14:24

Max Andersen wrote:

> http://nyhederne.tv2.dk/video/index.php/nodeId-9844024.html

Hold da op, er Broncekursus osv. steget til over 2000Kr. nu ??? eller er
det endnu en TV2 reporter der ik har tjekket sit bagland igen ???

---
VH
Moller
MZ ETZ 300RV, Suzuki GSF1200S(Til salg... pris 55.000), Suzuki DR500S,
Yamaha TDR125R

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 28-12-07 15:31

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> Hold da op, er Broncekursus osv. steget til over 2000Kr. nu ??? eller er
> det endnu en TV2 reporter der ik har tjekket sit bagland igen ???
>
> ---

Nu er det jo ikke FDM der afholder broncekursus.
De afholder deres eget kursus, som er noget dyrere end broncekurset. Om det
er bedre ved jeg ikke, da jeg endnu kun har været på broncekursus.
Men efter sigende, så skulle kurset ved FDM være rigtig godt.
Hilsen Matthias

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 28-12-07 20:33

"Matthias H Matthiessen" <matthiessenSLET@dioder.dk> writes:

> [...]
> er bedre ved jeg ikke, da jeg endnu kun har været på broncekursus.
> Men efter sigende, så skulle kurset ved FDM være rigtig godt.

Man må sige at FDM/Tommy Rønn er blevet ret aggressiv i deres
markedsføring af deres kurser. Tommy har også i DBA postuleret at
DMC's bronzekursus ikke er et køreteknisk kursus:

Citat
:
DMC er ikke et køreteknisk kursus, da køreteknikken ikke forbedres,
ej heller undervises i.

http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=47188

Det er jeg direkte uenig i, men jeg formoder at hr. Rønn tænker på
svingteknik, når han skriver køreteknik - og det har han jo ret i.

Kai (bronzeinstruktør)
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 28-12-07 22:34

Kai Harrekilde-Petersen skrev:

> [...]

> Det er jeg direkte uenig i, men jeg formoder at hr. Rønn tænker på
> svingteknik, når han skriver køreteknik - og det har han jo ret i.

Forvrøvlet sludder, udtalt af en fra en konkurrerende (to faktisk)
forening, og langt under hans værdighed.

Hvad jeg kan læse mig til svarer Bronze rimelig vis til det første FDM
2-dages modul (á 3k kr,-) det til kommer så tilsyneladende et par dage
med sving i modul 2 (yderligere á 3k kr)

til de priser vil jeg hellere på mestersvinger og Bronce kurser, det vil
hvad jeg kan regnin ud give langt mere pr. kr.

--
Dun@nt
Kilo SFau s "Hvidguld"

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-07 12:43

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> til de priser vil jeg hellere på mestersvinger og Bronce kurser, det vil
> hvad jeg kan regnin ud give langt mere pr. kr.

Jeg kan kun råde folk til at tage DMC kørekurser, jeg har været på bronce og
guld kursus og lærte hel sikkert utroligt meget, selvom jeg på det
tidspunkt, havde kørt 10-15 år, ja jeg lærte måske lige så meget på de to
kurser, som jeg havde lært på de 200.000-250.000 km, jeg på det tidspunkt
havde kørt

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 02-01-08 20:08

"J.C.Kløve" <jck@aats.dk> writes:

> Kai Harrekilde-Petersen skrev:

Citat
:

> Forvrøvlet sludder, udtalt af en fra en konkurrerende (to faktisk)
> forening, og langt under hans værdighed.

Tommy er blevet opmærksom via diskussionen her, på at han ved en FEJL
er kommet til at skrive /køre/teknisk og ikke /sving/teknisk kursus i
artikelen og han har derfor dels givet en uforbeholden undskyldning og
har rettet det i artikelen på DBA.

Kai

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-07 12:51

"Kai Harrekilde-Petersen" <khp@harrekilde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Hvad koster DMC kørekursuser i dag ?
Jeg kunne nok finde det, men bare for at vise folk, hvor lidt der skal til
for at komme til at køre bedre

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Hans/NTV

Dato : 29-12-07 06:38

I år koster DMC's kurser 650 - 850 kr. for et weekend kursus - rabat
gives ved medlemsskab af DMC eller MCTC.
Men hvis FDM kan få 3K for det samme er de noget bedre til at sælge
varen end DMC - som har et sk....godt produkt.
Så prøv det - andet er der ikke at sige til det på: http://www.dmc-kursus.dk/

Og fra en der har prøvet det et par gange da det er en god måde at
starte med en ny maskine på kan jeg kun ønske rigtig god fornøjelse.

hVh
Hans/NTV