God jul allesammen
Fra : Bongo

Dato : 24-12-07 00:37

Glædelig jul alle sammen og tak for et kanon forum/gruppe som jeg har været
meget glad for siden jeg fandt jer. En god sober (for det meste ;) ) tone og
et højt fagligt niveau gør dette sted til en guldgrube af inspiration og
viden.

Jeg ser frem til at kunne møde/finde flere af jer i den fysiske verden ved
træffene i sæsonen der ligger alt for langt væk i skrivende stund.

Vh Bongo

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 24-12-07 01:11

Bongo skrev:
> [...]
>
> Jeg ser frem til at kunne møde/finde flere af jer i den fysiske verden
> ved træffene i sæsonen der ligger alt for langt væk i skrivende stund.

Du er ZakZusemig hurtigt ude

Jeg vil dog tilslutte mig dine synspunkter fuldt og helt
og tilslutte mig denne hilsen.

--
Dun@nt
Kilo SFau s "Hvidguld"

Fra : Søren Bøgh Olsen

Dato : 24-12-07 08:19

I lige måde

Søren Bøgh Olsen

Fra : flopper

Dato : 24-12-07 15:47

> "Bongo" <fake@fake.com> skrev i en meddelelse

Også et glædelig jul her fra Nordsjælland

mvh
Flopper

Fra : Piwo

Dato : 24-12-07 09:49

"Bongo" <fake@fake.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg ser frem til at kunne møde/finde flere af jer i den fysiske verden ved
> træffene i sæsonen der ligger alt for langt væk i skrivende stund.

Tilslutter mig ordene om gruppen og vil gerne sige glædelig jul til alle
brugere.

Piwo

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-07 10:24

> [...]
>
> Jeg ser frem til at kunne møde/finde flere af jer i den fysiske verden ved
> træffene i sæsonen der ligger alt for langt væk i skrivende stund.

Tak, og i lige måde til hele NG'en

Håber på lidt mere tid til mc/hygge/kørsel til næste år, ville gerne med på
lidt sammenkomster a'la Limfjorden rundt , Hærvejen osv.osv

God Jul

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Bondemand

Dato : 24-12-07 10:48

> [...]
>
> Jeg ser frem til at kunne møde/finde flere af jer i den fysiske verden ved
> træffene i sæsonen der ligger alt for langt væk i skrivende stund.

Ja, rigtig glægelig jul og godt nytår.....
Med et ønske om en kort og usaltet vinter, så vi hurtigt kan komme på gaden
igen.

Mvh.
Bondemand

Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 24-12-07 11:35

> [...]
> været meget glad for siden jeg fandt jer. En god sober (for det meste
> ;) ) tone og et højt fagligt niveau gør dette sted til en guldgrube

I lige måde,

/tue

Fra : Steen Gruby

Dato : 24-12-07 11:52

On Mon, 24 Dec 2007 00:37:29 +0100, "Bongo" <fake@fake.com> wrote:

Hej.

> [...]
>et højt fagligt niveau gør dette sted til en guldgrube af inspiration og

Tak, og i lige måde.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Futte & Co.

Dato : 24-12-07 12:45

Bongo skrev:
> [...]
>
> Jeg ser frem til at kunne møde/finde flere af jer i den fysiske verden
> ved træffene i sæsonen der ligger alt for langt væk i skrivende stund.

Tak, og i lige måde

--

Jørgen, Brøndby
http://dfmc.dk/?id=70

Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 24-12-07 12:49

"Futte & Co." <Xjette_lis.joergensen@lundens.netX> skrev i en meddelelse
> [...]
xxxxxxxxxxxxxxxx

Også god jul herfra, desværre ser det ikke ud til at der står en MC med rød
sløjfe på til mig under træet i år ;-/, Nå.. men så har jeg jo noget at
glæde mig til hele næste år

--
Jon Søgaard & Ann-Rikka Mia Søgaard.
Forældre til englebarnet Tika, født 18/3-06, R.I.P

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 24-12-07 14:54

Bongo skrev:
> [...]
>
> Jeg ser frem til at kunne møde/finde flere af jer i den fysiske verden
> ved træffene i sæsonen der ligger alt for langt væk i skrivende stund.

Også god jul herfra det sønderjyske

Håber at det nye år bringer 10-12 trackday´s

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Niels Munk

Dato : 24-12-07 15:05

"Bongo" <fake@fake.com> wrote in message

> [...]
> været meget glad for siden jeg fandt jer. En god sober (for det meste ;) )
> tone og et højt fagligt niveau gør dette sted til en guldgrube af

Mange tak, og lige over!

/Niels Munk

Fra : vmx

Dato : 24-12-07 15:34

"Bongo" <fake@fake.com> skrev i en meddelelse
> Glædelig jul alle sammen og tak for et kanon forum/gruppe som jeg har
været

God Jul til jer alle

Samtidig vil jeg benytte lejligheden til
at udtrykke et jule/nytårsønske:

Gid det kommende år må bringe mere
fornuft til politikeres såvel medtrafikanters
hjerne, således den evindeligt tilbagevendende
snævertsynede fokus på MC-isters tilsyneladende
[/strong ironi on] altid vanvittige og dødsforagtende
adfærd [/strong ironi off] må ændres til det positive.
Det er ikke os der er skyld i alle de ulykker !
Det er ikke hastigheden !

PS: DR1 kl. 16.00 Vigtigt

Fra : Anders Houmark

Dato : 24-12-07 15:55

> [...]
>
> Jeg ser frem til at kunne møde/finde flere af jer i den fysiske verden ved
> træffene i sæsonen der ligger alt for langt væk i skrivende stund.

Hej Bongo og tak i lige måde

Og tak til alle jer andre herinde, for god hjælp/underholdning! Jeg skylder
vist is til flertallet herinde, for hjælp de gange jeg har haft tekniske
problemer, og har løst dem med hjælp herinde fra

Mvh Anders

Fra : Allan Bojesen

Dato : 24-12-07 16:56

"Bongo" <fake@fake.com> skrev i en meddelelse

Mange tak og i lige måde.

Mange hilsner
Allan Bojesen

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 25-12-07 13:51

> [...]
>
> Jeg ser frem til at kunne møde/finde flere af jer i den fysiske verden ved
> træffene i sæsonen der ligger alt for langt væk i skrivende stund.

Tak, og i lige måde!

Glædelig jul til alle i gruppen fra

Michael D
(Der er sent på den, fordi "bedstemor" er på julebesøg)

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-07 23:22

On Mon, 24 Dec 2007 00:37:29 +0100, Bongo wrote:

> Jeg ser frem til at kunne møde/finde flere af jer i den fysiske verden ved
> træffene i sæsonen der ligger alt for langt væk i skrivende stund.

Forsinket glædelig jul, og i lige måde.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/clearout restdele til salg

Fra : Jens B rasmussen

Dato : 26-12-07 11:55

Orla Pedersen wrote:

> Forsinket glædelig jul, og i lige måde.

et ligeså forsinket juleønske herfra til jer alle.

Håber i alle fik de gode gaver i ønskede jer

ps håber ingen fra denne ng måtte ringe efter ambulancen pga. for meget
mad :)

--

Jens B. Rasmussen
kantanamc.dk

Fra : Thomas Gulholm

Dato : 27-12-07 00:28

Jens B rasmussen skrev:
> et ligeså forsinket juleønske herfra til jer alle.

Endnu mere forsinket glædelige bag(h)jul herfra...

> Håber i alle fik de gode gaver i ønskede jer

Jo tak... jeg fik en Schuberth S1 - fra mig til mig :)

--
Mvh Thomas Gulholm aka GT | Yamaha XJ 600, 1986
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=1010