/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Vinter tunning af maskinen...
Fra : Moller


Dato : 21-12-07 21:38

Til dem der gerne vil ha deres maskiner skal acc. hurtigere når der skal
køre igen kommer et lille tip :

"http://www.slimfast.co.uk/pg.asp?p=home"


Og så gud jul til jer alle ;)

---
VH
Moller
MZ ETZ 300RV, Suzuki GSF1200S, Suzuki DR500S, Yamaha TDR125R


 
 
Ralph Køster (21-12-2007)
Kommentar
Fra : Ralph Køster


Dato : 21-12-07 21:41

Ja man siger jo at 1 kg svarer til 3 hk....

Så det er jo bare at komme igeng.

Ralph.

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
news:fkh87o$svp$1@abbeden.bunk.cc...
> Til dem der gerne vil ha deres maskiner skal acc. hurtigere når der skal
> køre igen kommer et lille tip :
>
> "http://www.slimfast.co.uk/pg.asp?p=home"
>
>
> Og så gud jul til jer alle ;)
>
> ---
> VH
> Moller
> MZ ETZ 300RV, Suzuki GSF1200S, Suzuki DR500S, Yamaha TDR125R
>



Moller (21-12-2007)
Kommentar
Fra : Moller


Dato : 21-12-07 22:22

Ralph Køster wrote:

> Ja man siger jo at 1 kg svarer til 3 hk....

> Så det er jo bare at komme igeng.

hmmm, regne regne... nuværende vægt, anbefale vægt fra lægen.... 50-60
heste.... hmmmm, det er da bedre motivation end så meget andet ;) så at
komme ned på normal vægt svare til min MZ næsten har 80-90 heste lige
pludselig.

---
VH
Moller
MZ ETZ 300RV, Suzuki GSF1200S, Suzuki DR500S, Yamaha TDR125R


Ralph Køster (21-12-2007)
Kommentar
Fra : Ralph Køster


Dato : 21-12-07 22:25

ja og jeg ville komme op på 200 hk på min blackbird hvis jeg kom ned på min
idealvægt...
"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
news:fkhap4$2mr$1@abbeden.bunk.cc...
> Ralph Køster wrote:
>
>> Ja man siger jo at 1 kg svarer til 3 hk....
>
>> Så det er jo bare at komme igeng.
>
> hmmm, regne regne... nuværende vægt, anbefale vægt fra lægen.... 50-60
> heste.... hmmmm, det er da bedre motivation end så meget andet ;) så at
> komme ned på normal vægt svare til min MZ næsten har 80-90 heste lige
> pludselig.
>
> ---
> VH
> Moller
> MZ ETZ 300RV, Suzuki GSF1200S, Suzuki DR500S, Yamaha TDR125R
>



Leif Poulsen (22-12-2007)
Kommentar
Fra : Leif Poulsen


Dato : 22-12-07 10:49


"Ralph Køster" <Get@grip.now> skrev i en meddelelse
news:476c2f20$0$15899$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> ja og jeg ville komme op på 200 hk på min blackbird hvis jeg kom ned på
> min idealvægt...

Forkert regnet

Jeg tror ikke den kommer op på 200 HK. Jeg tror snarere at du idag, pga
problemet med idealvægten, "tøffer" rundt på en maskine med ca. 100 HK

(Samme beregningsmetode kan nok bruges af Moller !!!)

Leif



CL (21-12-2007)
Kommentar
Fra : CL


Dato : 21-12-07 22:42

Ralph Køster wrote:
> Ja man siger jo at 1 kg svarer til 3 hk....
>
> Så det er jo bare at komme igeng.
>
> Ralph.
>
>
Nej man siger 3 kg svarer til 1 hk
og vil du ikke være så venlig at lade være med at topposte

--
H
Carsten Larsen
CBR 1K DUAL



Armand (22-12-2007)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 22-12-07 00:14

Moller skrev:
> Til dem der gerne vil ha deres maskiner skal acc. hurtigere når der skal
> køre igen kommer et lille tip :
>
> "http://www.slimfast.co.uk/pg.asp?p=home"
>
Helt i tråd med de fem klassiske tuningsformer:
- Opboring.
- Højere kompression.
- Portning.
- Skrappere knaster.
- Bogensepillen!


Og lige netop omkring december-flæsket, så er der så meget
tuningspotentiale i de fleste af os at selv Jansberg vil kunne få grå
hår af at skulle matche dét

--
Armand.

Steen Gruby (22-12-2007)
Kommentar
Fra : Steen Gruby


Dato : 22-12-07 00:23

On Sat, 22 Dec 2007 00:13:48 +0100, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

Hej Armand.
>
>Og lige netop omkring december-flæsket, så er der så meget
>tuningspotentiale i de fleste af os at selv Jansberg vil kunne få grå
>hår af at skulle matche dét

Er der nogen videnskabelig årsag til at vade i det

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU MAX Special 1956
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk

Thomas Jensen (22-12-2007)
Kommentar
Fra : Thomas Jensen


Dato : 22-12-07 10:08

> Og lige netop omkring december-flæsket, så er der så meget
> tuningspotentiale i de fleste af os at selv Jansberg vil kunne få grå hår
> af at skulle matche dét
>
den var ikke fair!
God jul

--
mvh

Thomas Jensen
Kawasaki ZX9R ´98 & DT125 ´88
http://dfmc.dk/?id=11
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=3099



Kai Harrekilde-Peter~ (22-12-2007)
Kommentar
Fra : Kai Harrekilde-Peter~


Dato : 22-12-07 17:22

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> writes:

> Moller skrev:
>> Til dem der gerne vil ha deres maskiner skal acc. hurtigere når der
>> skal køre igen kommer et lille tip :
>>
>> "http://www.slimfast.co.uk/pg.asp?p=home"
>>
> Helt i tråd med de fem klassiske tuningsformer:
[snip]
> - Bogensepillen!
>
>
> Og lige netop omkring december-flæsket, så er der så meget
> tuningspotentiale i de fleste af os at selv Jansberg vil kunne få grå
> hår af at skulle matche dét

http://en.wikipedia.org/wiki/South_Beach_diet

Hvis der er nogen som føler behovet for at reducere kampvægten, så kan
jeg anbefale South Beach kuren fremover bogensepiller og andet
selvpineri. Jeg smed selv ~10kg i løbet af 3 måneder, og jeg kender
en anden som smed ~15kg i løbet af et par måneder (han kan jo selv
give sig til kende herinde, hvis han vil


Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)
http://dfmc.dk/?id=29

Steen Gruby (22-12-2007)
Kommentar
Fra : Steen Gruby


Dato : 22-12-07 17:59

On Sat, 22 Dec 2007 17:21:38 +0100, Kai Harrekilde-Petersen
<khp@harrekilde.dk> wrote:

Hej Kai.
>
>Hvis der er nogen som føler behovet for at reducere kampvægten, så kan
>jeg anbefale South Beach kuren fremover bogensepiller og andet
>selvpineri. Jeg smed selv ~10kg i løbet af 3 måneder, og jeg kender
>en anden som smed ~15kg i løbet af et par måneder (han kan jo selv
>give sig til kende herinde, hvis han vil
>
Godt inspireret af Armand tramper du videre i spinaten

Glædelig Jul herfra.


--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU MAX Special 1956
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk

Carsten Eilersen (22-12-2007)
Kommentar
Fra : Carsten Eilersen


Dato : 22-12-07 19:09


"Kai Harrekilde-Petersen" <khp@harrekilde.dk> wrote in message
news:umys24s4t.fsf@harrekilde.dk...
> Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> writes:
>
>> Moller skrev:
>>> Til dem der gerne vil ha deres maskiner skal acc. hurtigere når der
>>> skal køre igen kommer et lille tip :
>>>
>>> "http://www.slimfast.co.uk/pg.asp?p=home"
>>>
>> Helt i tråd med de fem klassiske tuningsformer:
> [snip]
>> - Bogensepillen!
>>
>>
>> Og lige netop omkring december-flæsket, så er der så meget
>> tuningspotentiale i de fleste af os at selv Jansberg vil kunne få grå
>> hår af at skulle matche dét
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/South_Beach_diet
>
> Hvis der er nogen som føler behovet for at reducere kampvægten, så kan
> jeg anbefale South Beach kuren fremover bogensepiller og andet
> selvpineri. Jeg smed selv ~10kg i løbet af 3 måneder, og jeg kender
> en anden som smed ~15kg i løbet af et par måneder (han kan jo selv
> give sig til kende herinde, hvis han vil
>
>
> Kai
> --
> Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
> Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)
> http://dfmc.dk/?id=29

Nu vil jeg altså snart have provision for at anbefale South Beach-løsningen
?

Det er i øvrigt alene Kais skyld, at jeg lod mig friste, da han (uopfordret
af mig, måske opfordret af andre) stak mig South Beach bogen i hånden. Godt
gået Kai - du gjorde en forskel!
Det er rigtigt, at jeg neddroslede fra 98 kg til 84 kg. på 3,5 mdr., og jeg
var ikke hungrig 1 sek.
SB-løsningen er ikke at betragte som en kur, men som en vedvarende
kostomlægning.
Dejligt at tankens buler ikke buler ind i mavebulerne.
Nu vil jeg nyde alle julens glæder og så vende tilbage til SB-standarden
primo januar.

Om den forgangne sæsons bedre baneomgangstider skyldes skift fra BMW til
GSX-R eller lavere kropsvægt ved jeg ikke. Dog ved jeg, at det nu er meget
nemmere at flytte sig rundt på mc'en, når der står banedage på kalenderen.

Bon appetit og god jul til alle DFM'ere.

Carsten
BMW K 1200RS
Suzuki DR 250S
Suzuki GSX-R 600




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408527
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste