Sundhedsplejerske vagt telefon ordning
Fra : Ida Nielsen

Dato : 27-12-07 10:20

For Region Sjælland

Den er ny, ved jeg fordi jeg så et opslag i vores vuggestue men fik ikke
skrevet nummeret ned.
Nogen som kan hjælpe med det?
Hilsen
Ida

Fra : Holst

Dato : 27-12-07 10:29

Ida Nielsen wrote:

> For Region Sjælland
>
> Den er ny, ved jeg fordi jeg så et opslag i vores vuggestue men fik ikke
> skrevet nummeret ned.
> Nogen som kan hjælpe med det?

Din regions hjemmeside kan sikkert hjælpe dig.

Fra : Ida Nielsen

Dato : 27-12-07 10:43

Nix desværre ikke har tjekket både den, min egen kommune og Goolge - uden
held ( har også forsøgt med dgs)

Hilsen
Ida

Fra : Thomas Corell

Dato : 27-12-07 10:51

Ida Nielsen wrote:
> Nix desværre ikke har tjekket både den, min egen kommune og Goolge - uden
> held ( har også forsøgt med dgs)

http://www.fs10.dk/352 ?

Men ellers er jeg overbevist om at lægevagten har nummeret på en
telefonliste.

--
Don't waste space

Fra : Kristian

Dato : 27-12-07 12:09

Ida Nielsen wrote:
> For Region Sjælland
>
> Den er ny, ved jeg fordi jeg så et opslag i vores vuggestue men fik ikke
> skrevet nummeret ned.
> Nogen som kan hjælpe med det?

Sundhedsplejerskernes telefonrådgivning (Region Sjælland)
Tlf.: 70 22 76 23

--
Kristian

Fra : Ida Nielsen