Kalender-Quizzen #17
Fra : Armand

Dato : 17-12-07 20:06

Yamaha har haft et par modeller med tilnavnet: "Seca".

Dagens spørgsmål er:
Hvilken racerbane henviser "Seca" til?

--
Armand.

Fra : Niels Bengaard

Dato : 18-12-07 20:34

> Yamaha har haft et par modeller med tilnavnet: "Seca".
>
> Dagens spørgsmål er:
> Hvilken racerbane henviser "Seca" til?
>
> --
> Armand.

Laguna Seca i USA er mit bud.

Mvh Niels

Fra : Steen Gruby

Dato : 18-12-07 20:42

On Tue, 18 Dec 2007 20:34:11 +0100, "Niels Bengaard"
<bengaard@FJERNDETTE850r.dk> wrote:

Hej Niels.

Reglerne er at svaret sendes til armand@mc-chaufførene.dk og IKKE her
i gruppen.
Ellers er det jo det rene afskrivning
Vil du ikke nok trække din postering tilbage og håbe at der ikke var
nogen der så den?

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 18-12-07 23:00

"Steen Gruby" <oz9zi@virker.ikke> skrev i en meddelelse
> [...]
> i gruppen.
> Ellers er det jo det rene afskrivning
> Vil du ikke nok trække din postering tilbage og håbe at der ikke var

kl er 22,58. Næ, det ville han jo så ikke

mvh Jens
Sydals

Fra : N/A

Dato : 21-12-07 16:06

Fra : Grunnet

Dato : 21-12-07 16:06

"frølårsraketten" <pixel@debie.dk(fjern ixel)> skrev i en meddelelse

> "Steen Gruby" <oz9zi@virker.ikke> skrev

> Hej Steen
>
> Jeg er tidligere kommet for skade at fejlsende, men har aldrig fundet ud
> af hvordan det annuleres. Kan du hjælpe?

Hvis du bruger Outlook Express så
Marker meddelelsen
Vælg "Meddelelse" i menuen for oven
Vælg "Slet meddelelse"

Meddelelsen bliver dog ikke slettet hos dem der allerede har nået at
downloade, og jeg mener heller ikke den bliver slettet i google groups

--
Steen - dog ikke den Steen der fik stillet spørgsmålet
GL 500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere med motor men intet om MC)